Modne slabosti poznatih Hrvatica /

Može li se stil kupiti? Slavne Hrvatice pronašle su odgovor

Na koje su modne komade osjetljive naše poznate Hrvatice i čiji stil obožavaju- otkrili smo u Exluzivu

VOYO logo
VOYO logo

Danas kada gradovi vrve od jeftinih modnih dućana pa sve do high-end modnih kuća, morali smo se pitati: može li se stil kupiti?

U otkrivanju odgovora pomogle su nam naše poznate Hrvatice, sve se slažu oko jednog: novac nije najbitniji.

Modna agentica, Tihana Harapin Zelepugin, kaže nam: "Stil se eventualno može naučiti, ali kupiti nikako. Ne bih rekla da su najbogatije i najbolje obučene, ima puno skromnijih budžeta, skromnijih novčanika koje gledam po cesti, a vrlo su zanimljivo odjevene."

Naša voditeljica Antonija Blaće djelomične se slaže s njom: "Nema šanse da se stil može kupiti novcem, ali novac pomaže da se obučeš bolje nego što bi bez novaca." 

Tu se sve dame slažu, novac može omogućiti sve i svašta, ali smisao za stil ne. Ipak treba imati mašte i inovacije ,a to zna pjevačica Indira Levak: "Ima ljudi koji imaju dosta novaca, ali nažalost ne pomaže. Volim vidjet cure koje potroše i 100 i 200 kuna, a znaju sve isfurat."

Država nam je u lošem stanju, ali bez obzira na to subotnje špice izgledaju kao modne piste.

U dvoboju najbolje obučenih Hrvatica teško je dodijeliti titulu: "Mislim da su Hrvatice dosta modno osviještene i zainteresirane i da vole pratiti modne trendove i biti drugačije" smatra Tihana Harapin.

Suprotno od toga misli poduzetnica Ivala Delač Đolo koja ne vidi mnogo originalnosti: "Mislim da dosta kopiraju jedne druge, kao da nemaju hrabrosti uskočit u nešto. Kad šećete gradom i dođete na trg vidite puno uniformiranih djevojaka koje su slične kao jaje jajetu."

Saznali smo i da su naše poznate zvijezde slabe na šoping kao većina žena. Indira Levak, na primjer, ne može odoljeti cipelama, a voditeljica Antonija Blaće ne odriče se carstva tenisica. I Tihana Harapin hrabro priznaje da se kuća prelijeva od njene robe, ali još uvijek joj nitko ne prigovara.

Zajedno smo zaključili da je stil vječan i teško da se može kupiti, ali i da svi imamo ' slabu šoping točku'. Koja je vaša?

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali