
Članovi obitelji iz okolice Varaždina postali su pravi kreativci s heljdom: 'Imamo svega, od krekera do jastuka'

Za obitelj Pocedulić poljoprivreda je posao kojim se bave već petnaestak godina. Kažu kako su s njim počeli, jer su shvatili kako žele jesti povjerene proizvode kojima znaju porijeklo, te kako su isto to željeli omogućiti i sugrađanima.
''Od 2012. prodajemo certificirano bez glutenske prerađevine heljde, prosa, maka i amarantha, a cilj nam je svake godine ponuditi kupcima novi prehrambeni proizvod. Kako živimo u mjestu koje je tradicionalno vezano na proizvodnju heljde, nekako smo se jače usmjerili na njene prehrambene proizvode'', rekla nam je vlasnica Tamara Pocedulić.
''Krekeri od heljde su zapravo jedna zdrava grickalica bez
dodanih aditiva, šećera i soli koju naši kupci konzumiraju između
obroka ili kao lagani obrok'', pojasnila je Tamara.
''Još uvijek najzastupljeniji prehrambeni proizvod od heljde koji prodajemo je zapravo dobra stara domaća hajdinska kaša. Ona je uistinu univerzalna namirnica koju koristimo za spravljanje i slatkih i slanih jela, kao dodatak juhama, salatama ili pak kolačima'', kazala je vlasnica OPG-a.
No vrijedna obitelj Pocedulić nije se zaustavila na samo na prehrambenim proizvodima, kupcima nude i jastuke punjene heljdinim ljuskicama, kako ih vole zvati zvati - Heljdine ljuskače.
''Heljdini ljuskači su anatomski jastuci punjeni heljdinim ljuskicama koje nježno masiraju vratnu kralježnicu, a njihovo preklapanje omogućava prozračnost te odmor bez znojenja. U ponudi su ljuskači sa isključivo pamučnim jastučnicama raznih dezena, a uz svaki ljuskač još gratis dolazi i po jedna jednobojna pamučna jastučnica'', objasnila je Tamara.
''Da upotpunimo svoju priču, 2021.godine, nakon 7 godina pokusa, analiza i nadzora, smo registrirali prvu sortu heljde u Hrvatskoj - varaždinsku heljdu te smo postali njeni službeni uzgajivači i čuvari odnosno, ukoliko netko želi sijati priznatu sortu heljde i ostvariti poticaj, neka nam se javi za nabavku sjemena'', pozvala je vlasnica OPG-a.
Kada je krenula korona, morali su obustaviti svoje odlaske na sajmove na kojima su ostvarivali ljudski kontakt s kupcima i prezentirali im svoje proizvode uživo. No jednako tako, pandemija ih je prisilila da se fokusiraju na online prodaju i oglašavanje društvenim mrežama. Imaju svoju web stranicu i Facebook.
U bližoj budućnosti u planu imaju turističke ture u suradnji s turističkim zajednicama i agencijama kako bi za njihove proizvode čuli i strani turisti.
















