
Udruga koja pomaže nezaposlenim ženama pokrenula je brend obuće: 'Svaki napredak doživljavamo emotivno'

Brend Kalliopi koji se bavi proizvodnjom obuće nastao je u sklopu EU projekta ''Održivim društvom do unapređenja i razvoja zajednice''. Tako je udruga Prospero koja stoji iza brenda postala društveni poduzetnik. Iz udruge su nam pojasnili kako biti društveni poduzetnik znači krajem svake godine uložiti 75 posto profita u zajednicu.
Udruga Prospero bavi se zapošljavanjem ranjivih skupina, prvenstveno nezaposlenih žena te provodi razne EU projekte, edukacije, radionice i tečajeve. Brend Kalliopi su pokrenuli 2021. godine.
Obuća namijenjena ženama
Ime za brend nastalo je iz starogrčke riječi
''S obzirom da je naša obuća namijenjena prvenstveno ženama, naziv nam se činio najprikladnijim. Kalliopi naziv smo osmislili kao naziv samog brenda poduzeća te smo logotip izradili s naglaskom na planinu Velebit koja nas okružuje i simbolizira naš kraj pa tako naš logotip podsjeća na planine'', rekli nam iz Kallopi tima.
Trenutno je zaposleno osam žena, pet u proizvodnji, te tri u uredu na području marketinga, prodaje i provedbe projektnih aktivnosti. Naglašavaju kako na tržištu nema toliko proizvođača koji nude mogućnosti kao i oni.
''Nudimo samostalan odabr boje i uzorka gornjišta. Imamo preko sto boja kože, a u ponudi su veličine od 34 do 48. Riječ je o kvalitetnom hrvatskom proizvodu od prirodne kože, dugotrajnoj i izdržljivoj obući, s mogućnosti povišenja potplata, kvalitetnim izdržljivim materijalima , ulošcima od memorijske pjene i protukliznom potplatom. Riječ je o ručno rađenoj obući po pristupačnim cijenama'', kazali su iz brenda Kalliopi.
Kupci mogu pogledati i naručiti proizvode na web shopu, ruštvenim mrežama poput Facebook-a i Instagrama ili posjetiti našu novootvorenu Kalliopi trgovinu u Gračacu koja se nalazi u prostoriji pored radionice u kojoj se izrađuje obuća. Adresa dućana je Hrvatskog proljeća 1, 23440 Gračac.
Svi si međusobno pomažu
Popularnost modela ovisi o tome što kupac traži, Najpopularniji ljetni modeli su Zoe, Molly i Xena. Najviše se kupuju poslovne cipele jednostavno nazvane Buisness, a najpopularniji model kućne i radne obuće su Siri i Roma.
Ovu vrijednu žensku poduzetničku ekipu upitali smo nailaze li na kakve poteškoće. Rekle su nam kako je ponekad teško u marketingu i samoj promociji proizvoda jer nema dovoljno zaposlenih da bi svatko kvalitetno odrađivao svoj posao s obzirom da si svi međusobno pomažu i pored svoj posla, bave se i sajmovima, izradom cipela i osmišljavanjem novih modela.
''Kako cijeli tim od samog osnivanja brenda ulaže sve svoje napore i vrijeme čak i poslije posla, svatko od nas bilo kakav napredak ili podršku doživljava emotivno te se trudimo i borimo za bolju poziciju na tržištu, razvoj zajednice u kojoj živimo, opstanak u ruralnoj sredini i za poznatu i održivu Kalliopi tvornicu u Gračacu'', ponosno su naglasile.
U budućnosti planiraju investirati u nove strojeve kako bi maksimalno ubrzali ručnu proizvodnju, olakšali djelatnicima i smanjili cijenu radno-zaštitne obuće. Žele svako godine nastaviti uvoditi nove moderne i klasične ljetne modele i promovirati poslovnu obuću.
''U budućnosti planiramo osmisliti jedinstveni model zimskih čizama koji bi bio u raznim bojama, no model bi bio poseban i prepoznatljiv kao što su npr. zimske čizme „Mou“, „Inuikii“, „Ugg“ i sl. Za sad nam spomenuto nije u planu za blisku budućnost, nego tek kada ostvarimo bolje rezultate na tržištu'', rekli su nam iz brenda Kalliopi.





















