KLIMA UVJERLJIVO IZGUBILA /

Testirao četiri metode rashlađivanja užarenog auta i - bingo, ova je definitivno najbrža!

Metoda 1: Reguliranje klima uređaja i čekanje: Promjena temperature u prvih 10 minuta: 1.8 stupnjeva po minuti. Kako bih dobio kontrolno očitanje, napravio sam najočitiju, osnovnu stvar koju sam mogao smisliti. Upalio sam auto, pritisnuo tipku "MAX A/C" i pustio klimu da odradi svoje. Nisam se ni vozio okolo, što je bilo najbolje što sam mogao učiniti da simuliram užasnu prometnu gužvu, a to je važno jer se vaš klima uređaj oslanja na strujanje zraka kako bi se riješio viška topline. Temperatura automobila kad sam ušao bila je groznih 33 stupnjeva. Nakon vrućeg zraka koji je oblio moje lice, hladan zrak počeo je strujati u roku od nekoliko sekundi, a drugi dio automobila? Još izgara u toplini. Deset minuta kasnije, temperatura zraka pala je na 23 stupnjeva. Nakon 15 minuta bila je 21. Kad je prošlo 20 minuta, bila je 19 i moji su susjedi vjerojatno mislili da sam poludio. Tada sam prekinuo eksperiment. Vani je bilo točno 27 stupnjeva, tako da 19 stupnjeva u autu i nije bilo tako loše. Dvadeset minuta u zagrijanom autu s visokom toplinom je ipak previše. Ne biste baš željeli otići na poslovni sastanak nakon toga.
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Metoda 1: Reguliranje klima uređaja i čekanje: Promjena temperature u prvih 10 minuta: 1.8 stupnjeva po minuti. Kako bih dobio kontrolno očitanje, napravio sam najočitiju, osnovnu stvar koju sam mogao smisliti. Upalio sam auto, pritisnuo tipku "MAX A/C" i pustio klimu da odradi svoje. Nisam se ni vozio okolo, što je bilo najbolje što sam mogao učiniti da simuliram užasnu prometnu gužvu, a to je važno jer se vaš klima uređaj oslanja na strujanje zraka kako bi se riješio viška topline. Temperatura automobila kad sam ušao bila je groznih 33 stupnjeva. Nakon vrućeg zraka koji je oblio moje lice, hladan zrak počeo je strujati u roku od nekoliko sekundi, a drugi dio automobila? Još izgara u toplini. Deset minuta kasnije, temperatura zraka pala je na 23 stupnjeva. Nakon 15 minuta bila je 21. Kad je prošlo 20 minuta, bila je 19 i moji su susjedi vjerojatno mislili da sam poludio. Tada sam prekinuo eksperiment. Vani je bilo točno 27 stupnjeva, tako da 19 stupnjeva u autu i nije bilo tako loše. Dvadeset minuta u zagrijanom autu s visokom toplinom je ipak previše. Ne biste baš željeli otići na poslovni sastanak nakon toga.
1 /5
VOYO logo

Ta zagušljiva vrućina koja vas čeka kada otvorite vrata automobila nedvojbeno je najgori dio ljeta, da i ne govorimo o povremenim opeklinama od užareno vrućeg pojasa. Ako ne rashladite svoj auto pomoću klima uređaja, bit ćete u obliveni znojem prije nego što stignete kamo ste krenuli.

VOYO logo
Pogledaj još galerija