NOVI IZGLED FACEBOOKA DONIO JE MNOGE PROMJENE: /

Dostupan je svima, a evo kako ga aktivirati

Novi izgled Facebooka odraz je prioriteta kompanije, a fokusira se na video zapise za News Feed

VOYO logo
VOYO logo

Facebook je redizajnirao svoje stranice za računala, a najnovija verzija ove popularne društvene mreže dostupna je svima. S tim su promjenama počeli u ožujku, a pristupiti im se moglo samo na zahtjev u određenim zemljama, piše The Verge.

"Stranice se sad brže učitavaju, lakše ih je koristiti i podržavaju noćni način rada, pa se tako oči odmaraju", priopćili su iz Facebooka.

Noćni način rada nije jedina novica. Naime, News Feed je tanji te s lijeve i desne strane ima više prostora. Također, ikonice su veće, a traka s izbornikom trebala bi olakšati pristup raznim dijelovima aplikacije.

Evo kako aktivirati novi dizan Facebooka:

Kliknite na strjelicu okrenutu prema dolje u izborniku gore desno kako biste otvorili izbornik s postavkama.

Promjene su najavljene lani

Kliknite Switch to new Facebook.

Kliknite već spomenutu strjelicu i uključite sklopku uz Dark Mode.

Redizajn desktopa najavljen je lani tijekom konferencije namijenjene razvojnim programerima F8, a proveden je s ciljem prebacivanja fokusa na elemente koje većina ljudi najviše voli koristiti: događanja, grupe i razmjena poruka.

Ljudi se sve više povlače u privatne grupe i razmjenjuju poruke. Facebook im služi za organiziranje većih događanja s prijateljima ili stupanje u kontakt s raznim ljudima.

Korisnici sve više vremena provode na TikToku, Twitchu, YouTubeu i drugim platformama. Novi izgled Facebooka odraz je prioriteta kompanije, a fokusira se na video zapise za News Feed (jer i dalje puno novca zarađuju na videooglasima) te lakši pristup događanjima i grupama.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali