Poznati zagrebački navijač i marketinški
stručnjak Thomas Bauer, u nevjerojatnom
uspjehu hrvatske nogometne reprezentacije i još nevjerojatnijem
dočeku od kojih se još mnogi nisu ohladili, vidio je mogućnosti
koje bi Hrvatskoj, osim jednodnevne sreće, donijele i dugoročniju
korist.
Pročitajte Bauerovu objavu u kojoj se jasno vidi da njegovom
marketinškom oku nije promaklo ono što većini Hrvata nikada ne bi
palo na pamet:
Nakon svemirskog uspjeha srebrne hrvatske nogometne
reprezentacije red bi bio da pokažemo zrelost te na valu
planetarne popularnosti male Hrvatske učinimo lake, a bitne
korake koji mogu poboljšati našu prepoznatljivost i povećati naše
ekonomske prilike na globalnom tržištu.
1. Pretvaranje kvadratića u svojevrsni nacionalni odjevni
simbol koji će brand Hrvatske popularizirati doma, a pogotovo u
inozemstvu te nas činiti prepoznatljivima na prvi pogled. Ako vam
je crveno-bijela kombinacija prenapadna, oni savršeno
funkcioniraju i u drugim kombinacijama, praktički svih boja.
2. Zagrebu nedostaje neki ljetni festival, a nema boljeg
načina od pretvaranja onog jučer u svojevrsni hommage
hrvatskom sportu koji se svake godine može održavati na isti,
jučerašnji datum. Detalji, kako, gdje i zašto manje su
bitni.
3. Odavno tvrdim da je bengalka jedan od naših nacionalnih
simbola. Valjda mi nakon jučerašnjeg dana vjerujete. Pale se na
svadbama, rođendanima, slavljima svih vrsta. Potpuno je
nepotrebno od nje raditi strašan bauk i držat je nelegalnom.
Jasno je da si zbog pravila UEFE i FIFE organizatori ne mogu
dozvolit baklje na međunarodnim utakmicama, ali treba ih u
potpunosti legalizirati na domaćim natjecanjima i liberalizirati
njihovu prodaju jer ovo prvenstvo je ionako pokazalo da ih svi
pale ko blesavi. Također ih se može koristit u svrhu turističke
promocije jer strancima je to jako efektno. Slika Dubrovnika,
Splita, Rijeke, Zagreba ili manjih mjesta s brdom baklji postaje
viralna u sekundi i širi se svijetom poput munje, zaključuje
Bauer.