
Madonna nakon parfema lansira i kolekciju cipela

Kolekcija
Sudeći po stilistici pjevačice, koja je ujedno i kreativna savjetnica ove linije, Madonna svojoj kolekciji nije samo dala ime, već je uz to bila aktivni dio njezinog razvoja i nastanka.
'Prva stvar koju sam učinila jest da sam je podsjetila na cipele koje je nosila godinama, a inspiraciju smo crpili i iz stilova bez kojih ne možemo živjeti. Uvijek se možete osloniti na Madonnu koja ima vlastiti stil i dozu provokativnosti, ali osim toga posjeduje veoma ženstvenu perspektivu', kazala je Arianne Phillips.
Cipele su dizajnirane za žene od 27 do 50 godina i kolekcija, kao što je to slučaj s drugim sličnim izletima slavnih u svijet dizajniranja, neće biti limitirana. Štoviše, pjevačica namjerava pokrenuti vlastitu liniju odjeće, donjeg rublja i modnih dodataka, dok će u travnju krenuti prodaja njezinog nedavno predstavljenog parfema
'Uvijek sam htjela napraviti parfem, koji će biti ekspresija mene, ali koji će istovremeno pristajati drugim ljudima', kazala je Madonna koja svoj parfem prodaje po cijeni od 68 dolara, što je otprilike 390 kuna.




![[KVIZ] Samo će pravi znalci znati sve o horor filmovima](http://cdn2.net.hr/media/2025/06/04/1296718/H-d52e43ac-d042-4251-b088-0dbb49a2a7d6-550.webp?1749022191)








