Moda /

Hrvatice bi birale samo najskuplje torbice

Kada traže žensku torbicu vrhunske kvalitete, hrvatski ljepši spol najradije će posegnuti za proizvodima s oznakama Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furla, Prada...

VOYO logo
VOYO logo

Najnoviji rezultati istraživanja QUDAl, koje istražuje isključivo kvalitetu, pokazuje da velik dio Hrvatica cilja na najvišu razinu svjetske kvalitete i luksuza kada je riječ o ženskim torbicama.

Naime, čak svaka sedma odrasla Hrvatica (14,2%), starija od 15 godina, kao svoju "ultimativnu" žensku torbicu, najviše razine kvalitete, najradije bi vidjela sav vrh svjetskog luksuza i ekskluziviteta: Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furlu, Pradu...

Najveći broj naših sugrađanki smatra da najvišu razinu kvalitete kada je riječ o ženskim torbicama nudi Guess (3,9%), zatim Lacoste (3%), Louis Vuitton (2,1%), Gucci (1,8%), Furla (1,8%) te Prada (1,6%).

Druga strana medalje

"Indikativno je da velik broj pripadnica ljepšeg spola Lijepe naše, kao najkvalitetnije ženske torbice navodi najluksuznije i ujedno najskuplje proizvode iz ove kategorije kao što su to Louis Vuitton, Gucci ili Prada," navodi Robert Slavečki, direktor programa QUDAL. "To su odgovori onih bolje stojećih i bolje informiranih pripadnica ljepšeg spola Hrvatske".

Međutim, Slavečki navodi i jedan poražavajući podatak. "Druga strana medalje je ta da čak 66,7% ispitanica u Hrvatskoj navodi da na osnovu vlastitog iskustva ne zna navesti niti jednu kvalitetnu robnu marku ženskih torbica. To također puno govori o socio-ekonomskoj slici naše zemlje" zaključuje.

Projekt QUDAL certifikata istražuje isključivo stavove potrošača u odnosu na kvalitetu. Provodi ga ista tvrtka koja stoji i iza Best Buy Award programa.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali