Moda /

H&M OPET NAPRAVIO GAF: Kupci uočili vjerski natpis na dječjim čarapama, povlači se cijela serija

Nakon malog crnca s natpisom 'najkul majmun u džungli', H&M je opet na udaru kritika.

VOYO logo
VOYO logo

Švedski modni gigant primoran je povući cijelu seriju dječjih muških čarapa s lego motivima jer je nekoliko kupaca primijetilo kako jedan dio dizajna neodoljivo podsjeća na arapski natpis "Alah". Naime, na spornim se čarapama nalazi lik lego figure - radnika s kacigom - koja u ruci drži betonsku bušilicu. Dio koji je problematičan "trag" je rada te bušilice koji, ako se pogleda naopako, veoma podsjeća na arapsku riječ "Alah", piše RT.

Iako iz H&M-a kažu da je riječ o pukoj slučajnosti, uprava ove modne marke ipak je odlučila povući iz prodaje sporne čarape, s obzirom na to da se reakcija javnosti proširila u kratkom vremenu. Ovaj najnoviji incident dolazi svega nekoliko tjedana nakon velikog skandala koji je u svjetskoj javnosti izazvala kampanja za dječju liniju odjeće, u kojoj crni dječak nosi majicu s natpisom "najkul majmun u džungli".

Nakon incidenta koji je obišao svijet, H&M je odlučio angažirati stručnjaka za različitost

Ta kampanja, koja se našla i na jumbo plakatima širom svijeta, izazvala je oštre reakcije i optužbe H&M-a za rasizam. Među nekim kritikama bilo je i prijetnji da će doći do bojkotiranja tog brenda, a neke trgovine H&M-a u Južnoj Africi čak su bile i razbijene. S druge strane, rasistički skandal pokazao je i da se švedski modni gigant suočava s problemima u upravljanju. "Ovo je bila jedna od najtežih godina za H&M", rekao je Joakim Bornold, ekonomist investicijske banke Nordnet, napominjući da je vrijednost akcija kompanije pala za 35 posto od siječnja 2017. godine.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali