Kampanjom za najnoviju kolekciju, koja će se ovih dana naći i u
prodaji u Lei Lou trgovinama, Aleksandra
Dojčinović najavljuje proljeće i ljeto s
vizijom u kojoj dominira senzualnost
kao novi moment u bogatom dizajneričinom opusu.
Posebnost
ove kampanje je u tome što je snimana paralelno s održavanjem
modne revije u povijesnom prostoru Hrvatskog državnog
arhiva, nekadašnje Nacionalne sveučilišne biblioteke, a
koji je ovaj put svojim secesijskim interijerom poslužio, osim
kao kulisa, i kao savršena opreka suvremenoj
kolekciji u kojoj svaki komad odjeće krije jednu
tajnu dimenziju, ali i prikrivenu
ekstravaganciju.
Kampanja koju potpisuju Romano Decker i Dejan
Kutić, u kojoj su glavne uloge zaigrali modeli agencije
Talia, koji su je i pronijeli na pisti, bajka je s
porukom o važnosti knjige kao sredstva bez kojeg se u
nijednoj karijeri, pa ni dizajnerskoj, ne može doći do cilja.
Knjiga
kao protuteža slojevima najfinije čipke i neobrađene svile na
prvu djeluje sekundarno u cijeloj priči, međutim zagrebe li se
ispod površine, jasno će se vidjeti dizajneričina fascinacija
učenjem i nadograđivanjem, koje se očituje u svakoj novoj Lei Lou
kolekciji, pa tako i ovoj.
Aleksandra
u ovo proljeće uvodi neke nove, tamnije nijanse, vječno lijepu
bjelinu 'razbijenu' 3D cvjetnim aplikacijama,
odijela protkana šljokicama i već prepoznatljive Lei Lou
gležnjače u novom izdanju, s otvorenim prstima ili petom, a
odabrani komadi iz kolekcije već su se našli u ponekoj glavnoj
ulozi na našim i inozemnim crvenim tepisima, ali svoju će punu
afirmaciju tek doživjeti ovih dana dolaskom u Lei Lou trgovine u
Zagrebu, Splitu i Stuttgartu.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook
stranici Život i
stil!