pozitivan odnos prema tijelu /

Najseksi je kada se osjećaš ugodno u vlastoj koži: kampanja koja je angažirala 'stvarne' muškarce

Najnovija kampanja modne kuće Aerie želi poručiti kako je seklsi kada se osjećaš ugodno u svojoj koži, pa su za nju angažirani muškarci različitih proporcija i stilova

VOYO logo
VOYO logo

Nakon što je modna marka Aerie dobila mnoge pohvale jer je odbila retuširati modele u svojim reklamnim kampanjama i jer ne angažira samo 'mršavice', sada je ponovno oduševila javnost.

Naime, ovaj put su za liniju donjeg rublja i kupaćih kostima angažirali takozvane stvarne ljude s takozvanim stvarnim proporcijama. 

{"RELATED":1871599

Za najnoviju kolekciju muškog donjeg rublja izabrali su četiri muškarca različitih tjelesnih oblika kako bi poručili da su sva tijela lijepa. Aerie je time poslao poruku o važnosti prihvaćanju samih sebe, svojih nedostataka i osjećanju ugode u vlastitom tijelu.

"Pravi ti si seksi", poruka je ove hvale vrijedne kampanje koja poručuje da je najvažnije da se osjećaš sretno sam ili sama sa sobom, bez obzira imao/la nekoliko kilograma viška ili manjka.

Ovu kampanju je predstavila Iskra Lawrence, koja je već prije sudjelovala u Aerie kampanjama.

"Aerie se nada kako na ovaj način promovira pozitivan odnos prema tijelu, bez obzira na rod. Kampanja se temelji na širenju samopuzdanja i pozitivne energije", obrazlažu.  

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali