
Kozmetički brend inspiriran je prirodom Like i izvorskom vodom rijeke Gacke: 'Pazimo i na očuvanje okoliša'

Hrvatski kozmetički brend Plasinia inspiriran je ljepotu motiva i krajolika Gacke i Gacke doline te cijele regije. Vođena predivnom prirodom Gacke doline iz koje su i njeni roditelji, Ivanka Đelilović osnovala je Plasiniju.
''Ljubav za taj kraj, dakle, potiče još iz djetinjstva. Stoga sam izgradila kuću sa suprugom u Gackoj dolini. I tako se rodila ideja kako ljepotu tog kraja pretočiti u kreme. Ta iskonska priroda navela nas je razmisliti kako da tu čistu ljepotu prenesemo na drugog čovjeka, a da pri tome sudjelujemo u očuvanju okoliša'', ispričala nam je Đelilović.
Ima nekoliko proizvoda koji su među kupcima posebno popularni, to je hranjiva krema za lice s uljem baražine i esencijom mirte. Uz to, kupci se, svjedoči nam Đelilović, često odlučuju i za hranjivu kremu za ruke s esencijom mirte i nerafiniranim kariteom, te umirujući maslac za tijelo s sljezom i bademovim uljem.
Zainteresirani Plasinia proizvode mogu pronaći i online i offline. Fizički se prodaju u Martićevoj 14C u Zagrebu, u Ljekarnama Zagrebačke županije, u Gospiću u Suvenirnici Zera i Zelenoj kućici u Splitu. Za one koje više vole kupovati online, Plasini ima svoju službenu stranicu.
''Na tržištu je puno kozmetike i puno je izazova plasirati svoj brend. Potrebno je puno angažiranosti da bi se uspješno brendirala neka priča i naposljetku realizirala na tržištu. Pogotovo u doba globalne pandemije. U našem slučaju potreba i želja da se stvori autentična hrvatska kozmetika koja se može nositi s vodećim brendovima u industriji bila je nit vodilja'', kazala je Đelilović.
''To je dovoljna inspiracija za razvoj brenda i kozmetičkih proizvoda koji istinski odišu duhom Hrvatske'', rekla je Đelilović.
U budućnosti planiraju i dalje širiti asortiman.
''U planu je dječja linija i još neki proizvodi. I naravno, održati se u ovom iznimno turbulentnom vremenu'', ispričala nam je Đelilović.





















