
Hrvatski brend za kućne ljubimce Qushin osvaja inozemno tržište: 'Nije se bilo lako probiti'

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o Ivi Goluži koja je pokrenula nagrađivani brend Qushin.
Iva Goluža pokrenula je 2014. Qushin, jer je tada nabavila psa,a nije bila zadovoljna ponudom proizvoda za kućne ljubimce.
Dobili prestižnu nagradu
U Qushin je trenutno zaposleno četvero ljudi. Kupci ih mogu pronaći putem njihove web stranice, kao i putem Facebooka i Instagrama. A oni zainteresirani da njihovi ljubimci krevetiće isprobaju uživo, mogu posjetiti showroom na adresi Vrbik 10a u Zagrebu.
Na zagrebačkom Vrbiku nalazi se i showroom i njihova proizvodnja. Vole da ih ljudi posjete kako bi mogli uživo vidjeti njihove jastuke, a posebno kako bi ih psi mogli isprobati. Uz to, njihovi proizvodi mogu se naći u pojedinim dućanima.
Nude različite modele krevetića za pse, no Goluža posebno izdvaja nagrađivanu Sofu. Njihov model ''Sofa'' osvojio je ove godine European Product Design Award.
Sofa ima jedinstven dizajn. U njoj postoji ulaz, te je na taj način prilagođena psima koji se volite sakriti, a u isto vrijeme omogućeno je da pas sve ima na oku.
U siječnju iduće godine na tržište će izbaciti još jedan novi model, jer im je cilj uvijek pratiti tržište, ali i reakcije kupaca.
''Slušamo prijedloge kupaca. Gledamo da idemo u smjeru da zadovoljimo potrebe, kako vlasnika, tako i kućnih ljubimaca'', izjavila je Goluža.
Porast u koronakrizi
Priznaje kako se u koronakrizi, webshop pokazao odličnim. Posebice u Hrvatskoj su osjetili veću potražnju.
''Rekla bi da su ljudi nekako više okrenuti i svojim ljubimcima i svom domu'', komentirala je vlasnica brenda Qushin.
U Qushinu imaju poseban naglasak na personalizirani odnos s kupcima, stoga nije rijetko i da dobiju fotografije pasa na krevetićima.
''Imamo često slučajeve gdje u istom kućanstvu imamo psa i mačku, pa nam ljudi šalju slike da je mala mačka izbacila velikog psa s jastuka. I mace se vole ušuškati na mekane jastuke'', ispričala nam je Goluža.
Osim u Hrvatskoj, Qushin je veoma uspješan i u ostatku Europe. Njihovi proizvodi mogu se pronaći i u dućanima u Njemačkoj, Francuskoj, Belgiji, Srbiji i Švicarskoj.
''Nije se bilo lako probiti u inozemstvu. Iz Hrvatske teško graditi brend priču, pa i sa kvalitetnim proizvodom. Nažalost, naša percepcija na zapadu nije baš najbolja'', otvorena je kazala Goluža.
Trenutno je svima, pa i njima, najveća poteškoća nabava. Vlasnica Qushina kaže kako cijeli svijet muku muči s nabavom materijala, pa su primorani naručivati duplo. Vlasnica ipak naglašava kako unatoč nekim poteškoćama, jako voli svoj posao. Sav stres se anulira kada stignu fotografije zadovoljnih pasa.
















