neisplativ turizam /

ZET-ova nepažnja: Kupili četiri panoramska autobusa previsoka za prolaz ispod nadvožnjaka

U svibnju su nabavljeni panoramski autobusi koji ne mogu na sve turističke ture koje nudi ZET

VOYO logo
VOYO logo

Zagrebački turizam doživio je još jedan fijasko. ZET dnevno već razvozi samo po jednog putnika u svojih 12 električnih automobila nabavljenih za tri milijuna kuna, a Večernji list javlja kako su u svibnju kupili i četiri panoramska autobusa za devet milijuna kuna koji ne mogu na sve ture koje u ZET-u sami nude - jer su previsoki za zagrebačke nadvožnjake.

Ne mogu pripomoći drugim linijama

Standardna zelena linija, koju panoramski autobusi voze od Kaptola, preko Maksimira i Budeka do Jaruna i natrag, jednim dijelom prolazi Savskom cestom. Tamo novi MAN-ovi autobusi ne mogu, kao ni Miramarskom. Budući da mogu samo u određene dijelove grada, oni voze svoju posebnu liniju i ne mogu uskočiti u standardnu zelenu ili pak crvenu koja prometuje samim središtem grada.

Panoramski autobusi ionako voze od lipnja do rujna, no na okretištu u Dubravi gdje su parkirani kažu kako se ni u mjesecima kad rade nisu navozili. Predstavljeni su uoči Dana grada u svibnju ove godine, uz nazočnost i gradonačelnika Milana Bandića, koji se nabavom autobusa i nije mogao baš nahvaliti.

''Grad koji je triput zaredom dobio nagradu za najbolji Advent u Europi i koji je prošle godine proglašen najboljom turističkom destinacijom u Hrvatskoj mora dizati standarde. A ova četiri nova autobusa dokaz su da upravo to i radimo'', izjavio je tada zagrebački gradonačelnik.

Nova žuta linija

O gabaritima turističkog prijevoza upitan je i sam ZET, iz kojeg su potvrdili da su autobusi zaista previsoki. 

''Za šire gradsko područje Turistički panoramski autobusi koji su predstavljeni u svibnju nabavljeni su kako bi se turistička ponuda ZET-a i Grada Zagreba proširila, a ujedno i podignula kvaliteta usluge'', izjavili su iz ZET-a.

Također su podsjetili na postojeće crvenu i zelenu liniju na kojima turisti mogu razgledati uže središte grada te parkove poput Maksimira, Bundeka i Jaruna. Zatim su dodali kako su autobusi za koje ih je Večernji pitao ''većih prijevoznih kapaciteta, što podrazumijeva i drukčije tehničke karakteristike vozila'', no oni su ''uključeni na potpuno novu, žutu liniju kojom je obuhvaćeno i šire gradsko područje''.

''Dakako, karakteristike vozila usklađene su s prometno–tehničkim uvjetima cestovnih koridora kojima linije prolaze, a trase turističkih linija podložne su izmjenama'', objasnili su iz ZET-a.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali