
Grupacija StarBev nastala je krajem 2009. godine, kada je belgijski Anheuser-Busch InBev CVC Capital Partnersu za 1,62 milijarde dolara u gotovini, 448 milijuna dolara u komercijalnim zapisima i 165 milijuna dolara u manjinskim udjelima prodao svoje operacije u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Crnoj Gori, Češkoj, Hrvatskoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Slovačkoj i Srbiji. CVC Capital Partners je novu grupaciju, koja je bila njegova prva akvizicija u regiji i čiji je dio i Zagrebačka pivovara, odlučio nazvati StarBev.
Niti dvije i pol godine nakon potpisivanja sporazuma o prodaji, koji je bio zaključen 15. listopada 2009, dobro upućeni izvori su
Zainteresiranih kupaca za StarBev ima više, a kako piše Business.hr, među njima je i njegov bivši vlasnik Anheuser-Busch InBev koji ga je 2009. prodao kako bi smanjio dug od 45 milijardi dolara nastao zbog akvizicije američkog Anheuser-Buscha.
Zainteresirani Carlsberg, Heineken...
Ako se odluči dati ponudu za StarBev, AB InBev će imati jednu prednost pred ostalim "kandidatima" - prilikom prodaje svojih pivovara u jugoistočnoj Europi zadržao je pravo prvootkupa u CVC-ovoj budućoj prodaji tih kompanija.
Na listi "kandidata" su druge private equity kompanije, kao i mnogi proizvođači piva - SABMiller, japanski Asahi, danski Carlsberg, koji je u Hrvatskoj već prisutan kao vlasnik Panonske pivovare, nizozemski Heineken, u čijim je rukama Karlovačka pivovara te američki Molson Coors Brewing.
















