
Uspjeh kakav se rijetko viđa: Hrvatski brend pomeo konkurenciju

Potrvdio je to jedan od dva vlasnika franšize
Na tom natjecanju za najbolje svjetske nove franšize sudjelovalo je 100-tinjak natjecatelja-studenata i mladih poduzetnika franšizera iz 38 zemalja svijeta.
Uz Čolaka, iza te franšize stoji i Denis Polić. Sjedište im je u Rijeci, a danas ta franšiza postoji u više od 10 zemalja svijeta te se smatra i jednom od najuspješnijih prehrambenih franšiza iz ove regije, piše
Zapošljavaju između 300 i 400 ljudi
Čolak kaže i da su prvi brend u svijetu koji je predstavio tehnologiju pripreme krumpirića bez ulja, vrućim zrakom, što je i osnova njihova posla i uspjeha, a već su i prije nagrađivani za inovativnost po pitanju rješenja ambalaže u koju stavljaju krumpiriće, poznata i kao "on the go".
http://liderpress.hr/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/hrvatski-fransizni-brend-surfnfries-stigao-i-u-vijetnam/
















