
Što je zajedničko Hrvatima i Pakistancima?

Istraživanje koje je provela agencija Nextep, o nasmiješenim i mrzovoljnim nacijama, svrstalo je Hrvate u neobično društvo.
Kako prenosi
Šveđani su, pak, uvijek dobre volje. Njihovi prodavači, konobari, službenici udijelit će osmijeh gotovo uvijek, jer to čini njih čak 87 posto. Slično je i u Latviji, u kojoj 86 posto djelatnika s osmijehom dočekuje potencijalne kupce ili klijente, a u Estoniji to čini njih 84 posto.
Iako u Hrvatskoj postoji više razloga za depresiju, sad postoji i dokaz da smo škrti čak i na onom što ništa ne košta – osmijehu.
Dmitry Levitski iz Retail Traning Group kaže kako se ljubaznost ipak ne može naučiti – ili jesi ili nisi ljubazan. No, Levitsky kaže da bi to trebao biti, između ostalog, i posao menadžera u tvrtkama. I suvremena psihologija kaže kako negativni 'odgoj' djelatnika, držanje pod stresom i nenagrađivanje, pa makar samo komplimentom o dobro obavljenom poslu, nije dobar način komunikacije.
















