Organizatori Dana komunikacija, koji će se od 28. do 30.
ožujka održati u Rovinju, na press konferenciji najavili
su dolazak jedne od najutjecajnijih osoba na svijetu prema Time
100 i osnivača WPP-a, najveće marketinške mreže na svijetu –
Sir Martina Sorrella.
“Svake godine dovodimo sve bolje predavače. Mali lokalni festival
izrastao je u mjesto koje posjećuju neke od najvećih faca naše
industrije. Ove godine ih imamo već dosta, a šećer dolazi na
kraju – Sir Martin Sorrell, osoba koju je ugledni The New Yorker
proglasio najvećim celebrityem u svijetu tržišnog
komuniciranja. Ovo je novi veliki iskorak našeg
festivala kojem već dugo tepaju “mali Cannes“, a koji ne želi
biti ničiji mali”, s entuzijazmom je najavila direktorica
festivala i programa Dana komunikacija, Dunja Ivana Ballon.
Sir
Martin Sorrell karijeru je započeo prije više od trideset godina
preuzimanjem male britanske tvrtke za proizvodnju žičanih
košarica za dućane zvane Wire and Plastic Products i od nje
stvorio multinacionalnog marketinškog giganta, tvrtku WPP koja je
brojčano i po prihodu najveća na svijetu s više od 3000 ureda u
112 zemalja. Danas je WPP vlasnik nekih od najvećih oglašivačkih
agencija na svijetu među kojima su Grey, Ogilvy, GroupM,
MediaCom, Mindshare, Wavemaker, Kantar i brojne druge. Na čelu
tvrtke bio je duge 33 godine i time postao najdugovječniji te
najbolje plaćeni direktor, i to tvrtke koja se nalazi na
cijenjenom Financial Times Stock Exchange 100 indexu. Nakon
višegodišnjeg uspješnog rada u WPP-u Sorrell je odstupio s mjesta
izvršnog direktora i posvetio se novom izazovu i projektu –
tvrtki S4 Capital.
“Na Danima komunikacija serviramo znanje na pladnju – dovodimo
rekordan broj predavača, a kreiran je najjači program dosad”,
izjavio je Davor Bruketa, predsjednik Uprave
HURA-e.
Do
sada najavljeni predavači Dana komunikacija su: Sir Martin
Sorrell (Chairman, S4 Capital); osvajač nagrade za najboljeg
oglašivača na svijetu Matt Biespiel; digitalni evanđelist Yousef
Tuqan Tuqan; etički haker Ralph Echemendia; potpredsjednik VICE
Media s titulom Star of Tech City Mark Adams; prankster, novinar
i autor br. 1 fake restorana u Londonu na Trip Advisoru Oobah
Butler (projekti: The Shed, Giorgio Peviani Jeans, fake Oobah);
autoritet u svijetu novih tehnologija i AI-ja za brendove Yifei
Chai; autor bestsellera i stručnjak za bihevioralni marketing
Mark Earls (aka HERDmeister); Steve Vranakis, izvršni kreativni
direktor Google Creative Laba; Swati Bhattacharya, prva kreativna
direktorica u Indiji i ambasadorica Cannes Lionsa; Che-Wei Wang,
lider generativnog dizajna, MIT alumni i izlagač poznate MoMA-e;
Jessica Chapplow (e-commerce & emerging platforms); Aaron
Sherinian (Vice President, Global Communications Transformation,
Philip Morris); Ali Ali, jedan od top 10 redatelja na svijetu i
autor slavnog virala Never Say No to Panda te mnogi drugi.
Bruketa je najavio još jednu novost; koliko su Dani
komunikacija zapravo neuobičajen festival znaju i sami
predavači koji nakon svog predavanja odlaze na quickie u šumicu.
Riječ je, naravno, o novoj dvorani Quickie koja se nalazi u
šumici hotela Lone i koja je jedinstvena po tome što će sudionici
predavače moći izravno pitati sve što ih zanima – i na ta pitanja
dobiti jednako izravne odgovore.