
Predstavljen novi vizualni identitet za nove uspjehe Hrvatske Lutrije

Kako bi bili u korak s trendovima i kako bi se diferencirali od konkurencije, predstavljen je novi vizualni identitet Kladionice Hrvatske Lutrije koja od danas postaje: Cro Bet. Novo ime i novi vizualni identitet za igre klađenja koje čine jedan od ukupno četiri tržišna segmenta na kojima posluje Hrvatska Lutrija.
S obzirom da je na tržištu klađenja godinama izuzetno kompetitivna situacija, možemo reći da je upravo taj tržišni segment najzahtjevniji i najosjetljiviji. Pravni propisi Republike Hrvatske nedovoljnu pozornost pridaju aspektima zaštite igrača te društveno odgovornom aspektu priređivanja igara na sreću. Taj nedostatak posebno je vidljiv u području zaštite različitih ranjivih skupina, posebice maloljetnika pri čemu značajan rizik predstavlja njihova dostupnost, kod legalnih i kod ilegalnih priređivača.
Da odgovorno priređivanje igara na sreću za Hrvatsku Lutriju nema
alternativu, potvrđuju i novi vizuali komunikacije rizika igara.
Odgovorno priređivanje za Hrvatsku Lutriju predstavlja platformu
za poticanje pozitivnih regulatornih izmjena kojima bi se
osiguralo balansirano tržište između profitabilnih i rizičnih
elemenata industrije igara na sreću, odnosno kako bi se djelovalo
prema sveobuhvatnijem nacionalnom osnaživanju ključnih komponenti
društveno odgovornog priređivanja igara na sreću.
Cro Bet će postati prepoznatljiv i po novom liku – doktoru Ivi Ziceru, profesoru vjerojatnosti koji klađenju pristupa sa znanstvene strane i koji je svoju komunikaciju započeo na Facebook stranici HL-a, a igrači su ga premijerno mogli upoznati na Ludoj splitskoj noći održanoj povodom 15 godina Kladionice. Povodom novog vizualnog identiteta za igrače sportskog klađenja predstavljena je i nova nagradna igra 'Dupli Zicer' koja je počela 13. prosinca i traje do 26. siječnja, a dva najsretnija igrača osvojit će dva automobila: Toyota C-HR Hybrid.
















