
Na meti su dva trgovačka lanca i poznati dućan namještajem

Trenutno je riječ o brendovima Lesnina, Konzum i Lidl, a čiji navodni organizatori od građana ili sudionika traže dostavu fotografija osobne iskaznice
Agencija za zaštitu osobnih podataka upozorava građane da je na društvenim mrežama ponovno uočena pojava lažnih nagradnih igara, generiranih kroz lažne stranice trgovačkih lanaca i poznatih brendova. Trenutno je riječ o brendovima Lesnina, Konzum i Lidl, a čiji navodni organizatori od građana ili sudionika traže dostavu fotografija osobne iskaznice, stoji u objavi AZOP-a.
S obzirom na to da u konkretnom slučaju postoji opravdana sumnja u počinjenje kaznenih djela iz čl. 146 Kaznenog zakona (nedopuštena uporaba osobnih podataka), kao i drugih kaznenih djela, za istraživanje slučaja i procesuiranje počinitelja su nadležni Ministarstvo unutarnjih poslova i Državno odvjetništvo. Stoga, AZOP upućuje građane da, ako zbog lasžnih nagradnih igara proslijedili svoje podatke nepoznatim osobama, slučaj prvo prijave nadležnoj policijskoj postaji.
I ovoga puta je AZOP pozvao građane na pojačani oprez kada su u pitanju njihovi osobni podaci te da iste ne prosljeđuju nepoznatim kao i nedovoljno poznatim osobama čiji identitet nije moguće prethodno utvrditi. Isto tako, savjetuju građanima da prije bilo kakvog uključivanja u neku nagradnu igru najprije provjere vjerodostojnost i organizatora nagradne igre, kao i izvor objave, bez obzira je li riječ o internetskim stranicama, društvenim mrežama i dr.
















