
Nova pravila: Ako vam vlak kasni više od 60 minuta, imate pravo na naknadu ili vaučer

Putnici i putnice koji koriste usluge Hrvatske željeznice od danas ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje od 60 do 119 minuta.
HŽ više neće kasniti: Ako vlak ne dođe na vrijeme, putnici će moći tražiti povrat novca
Naknada im se isplaćuje u visini od 25 posto cijene karte, a rok za isplatu naknade je mjesec dana od podnošenja zahtjeva.
Umjesto naknade za kašnjenje putnik ili putnica može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade, priopćili su iz HŽ Putničkog prijevoza.
Od danas na snagu u cijelosti stupa Uredba Europskog parlamenta i Vijeća o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu. Prema njemu, putnici i putnice ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje od 60 do 119 minuta kada im se isplaćuje naknada u visini od 25 posto cijene karte dok za ona dulja od 120 minuta kašnjenja slijedi isplata u visini 50 posto cijene karte.
Da bi ostvarili ovo pravo, putnici trebaju priložiti originalnu kartu koju je ovjerio vlakopratitelj u vlaku ili blagajnik, a zahtjev i tako ovjerenu kartu poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb.
Isplata naknade se ne odnosi na subvencionirane karte, kao i
one koje su prodali drugi željeznički prijevoznici te karte
željezničkih radnika za odlazak na posao ili službeno
putovanje.
Naknada za kašnjenje koja iznosi manje od četiri eura (u kunskoj protuvrijednosti) neće biti isplaćena, a zahtjev za ostvarivanje prava putnik može preuzeti na stranicama HŽ Putničkog prijevoza.
















