HRVATSKE ŽELJEZNICE /

Nova pravila: Ako vam vlak kasni više od 60 minuta, imate pravo na naknadu ili vaučer

Od danas na snagu u cijelosti stupa Uredba Europskog parlamenta i Vijeća o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu

VOYO logo
VOYO logo

Putnici i putnice koji koriste usluge Hrvatske željeznice od danas ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje od 60 do 119 minuta.

HŽ više neće kasniti: Ako vlak ne dođe na vrijeme, putnici će moći tražiti povrat novca

Naknada im se isplaćuje u visini od 25 posto cijene karte, a rok za isplatu naknade je mjesec dana od podnošenja zahtjeva.

Umjesto naknade za kašnjenje putnik ili putnica može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade, priopćili su iz HŽ Putničkog prijevoza.

Od danas na snagu u cijelosti stupa Uredba Europskog parlamenta i Vijeća o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu. Prema njemu, putnici i putnice ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje od 60 do 119 minuta kada im se isplaćuje naknada u visini od 25 posto cijene karte dok za ona dulja od 120 minuta kašnjenja slijedi isplata u visini 50 posto cijene karte.

Da bi ostvarili ovo pravo, putnici trebaju priložiti originalnu kartu koju je ovjerio vlakopratitelj u vlaku ili blagajnik, a zahtjev i tako ovjerenu kartu poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb.

Isplata naknade se ne odnosi na subvencionirane karte, kao i one koje su prodali drugi željeznički prijevoznici te karte željezničkih radnika za odlazak na posao ili službeno putovanje. Naknada za kašnjenje se isplaćuje u roku od mjesec dana od podnošenja zahtjeva za ostvarivanje prava putnika.

Naknada za kašnjenje koja iznosi manje od četiri eura (u kunskoj protuvrijednosti) neće biti isplaćena, a zahtjev za ostvarivanje prava putnik može preuzeti na stranicama HŽ Putničkog prijevoza.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali