
Lijepa večer u savršeno pomaknutom svijetu Rundek Cargo Trija

U glazbeno civiliziranim zemljama nastupi novovalnih i punk
veterana u muzejima, galerijama i dvoranama poput Lisinskog već
godinama predstavljaju sasvim uobičajenu pojavu. U našim
krajevima, međutim, i dalje prilično rijetko imamo priliku
gledati Darka Rundeka u prostoru kao što su
Plato Gradec i Klovićevi dvori iako se teško sjetiti
primjerenijeg prostora za njegov jedinstveni i još uvijek pomalo
nedokučivi spoj world musica, cabareta, eksperimentalne i
improvizacijske glazbe te kantautorske škole na tragu
neprežaljenog Arsena Dedića.
Vrijedi istaknuti i kako je Rundek jedini izvođač svoje generacije koji je, nakon raspada matičnog benda, uspio ponovno izmisliti „samoga sebe“, zbog čega ćete na njegovim svirkama rijetko čuti klasike Haustora poput „Ene“ i „Šejna“. Također, slušajući „Džaba“, „Indijsku“ i „Mostove“ lako je doći do zaključka kako njegova glazba, posebno na ovim prostorima, gotovo da i nema srodnika i kako ćete na takav bend prije nabasati u zabačenoj ulici nekog dalekog grada nego na pozornicama lokalnih klubova ili radijskim playlistama.
















