
Stari zagrebački kvart mogao bi dobiti parkinge na više etaža

Ona je, uz Donji grad, najnaseljenija zagrebačka gradska četvrt u kojoj stanuje oko 120 tisuća stanovnika koji imaju oko 40 tisuća automobila. Budući da kroz nju prolaze najvažnije gradske ulice, a zbog guste naseljenosti manjka prostora i u nedostatku novca za skupe projekte, tvrtka
Na placu potreban veći parking
Uz kapitalne projekte koji će se jednog dana izvesti (denivelacija Vukovarska-Savska, Zagrebačka avenija i Zagrebačka cesta, Jarunski most), predlažu i niz jeftinih i brzih zahvata.
''Tražili smo rješenja za povećanje protočnosti i sigurnosti za pješake i automobile, izgradnju biciklističkih staza i manjak parkirnih mjesta'', rekao je Milorad Božić, direktor
Na parkiralištima pored velikih zgrada u Jarnovićevoj i Štefanovićevoj te u Sibeliusovoj ulici, Ulici Vincenta iz Kastva te na južnom kraju Bičanićeve gradila bi se parkirališta na nekoliko etaža, a na krovu bi se mogla urediti dječja igrališta po uzoru na garažu Tuškanac.
Kružni tokovi
Kako bi povećali sigurnost vozača i smanjili velik broj prometnih nesreća, predloženi su i jednostavni zahvati. Na križanju Magazinske i Vodovodne, pored željezničkog prijelaza (čija se denivelacija također predlaže) kružni tok riješio bi brojne probleme, piše Večernji list.
Jednosmjerne ulice
Proširenje križanja Zagrebačke i Sokolske za samo nekoliko centimetara bilo bi dovoljno da se mogu urediti lijevi i desni skretači. Za neke ulice poput onih oko Koprivničke i Ogulinske na Jarunu, Anine i Jezerske na Rudešu ili Braće Domany i Srednjaci u istoimenom naselju predlaže se ukidanje dvosmjernog prometa i uređenje jednosmjernih ulica. Time bi se na dijelu ceste mogao urediti parking, a povećala bi se i sigurnost.
Iz gradskog Ureda za promet rekli su da je studija naručena kako bi se dobile točne informacije gdje postoje problemi, ali i dobila rješenja. Primjena dobrih rješenja počet će čim se studija dodatno prouči.
















