
Glasna muzika, velika brzina i kroz crveno! Policija traži mladiće koji su se autima utrkivali po Splitu

Splitska policija intenzivno pokušava ući u trag mladićima koji su se bijesnim automobilima utrkivali po cesti i sve to snimali.
Da obijesna vožnja nije rijetkost na našim ulicama pokazuje sve više takvih snimki koje u kratkom vremenu preplave internet.
Istovremeno, zanimljivo, brojke pokazuju jedan potpuno drukčiji trend.
Broj poginulih ove godine u usporedbi s istim razdobljem lani je znatno manji, iako ovi ljetni mjeseci kvare te brojke.
Preko debelog crvenog. Uz glasnu muziku i veliku brzinu. Ovako je izgledalo utrkivanje tri automobila u sitnim noćnim satima po splitskoj Poljičkoj ulici.
Policija je po dojavi izišla na teren, ali vozače nije našla.
"Napominjemo da su policijski službenici prilikom obilaska ulica nedugo nakon dojave zatekli jednog vozača koji je prošao kroz crveno svjetlo, ali istog ne dovodimo u vezu s ovim događajem", rekao je Jerko Kurevija iz PU splitsko-dalmatinske.
Da je ta splitska ulica idealna za divljanje, najbolje je pokazao prošlogodišnji primjer.
ITT zamisli koliko nekome može biti dosadno, da skida moja videa s instagrama i šalje ih policiji
Jedan 19-godišnji mladić obijesno je jurio svojim motorom, napravio 80 prekršaja, sve snimio i objavio na Youtubeu. Nakon svega, dobio je 14 tisuća kuna kazne, mjesec dana zatvora i dvije godine zabrane upravljanja vozilima A kategorije.
Struka uzrok divljaštva na cestama vidi u nedostatku obrazovanja od dječje dobi.
"Kasnije, kada mladi čovjek sazrije karakterno on ima jedinu i sustavnu obuku u autoškoli, a to je već prekasno i stečene navike odnosno nenavike koje su kroz život i polaganje stečene naravno reflektiraju se i na cestu", izjavio je Rajko Horvat s Fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu.
Unatoč svemu, preliminarni podaci MUP-a bolji su nego lani.
U prvih pet mjeseci prošle godine poginulo je 98 osoba, ove
godine: njih 87.
Koliko je novi stroži Zakon donesen prije točno godinu dana utjecao na prometnu kulturu, još se analizira, ali jedno je jasno:
"Zakon može utjecati samo 10 posto na ukupno stanje sigurnosti prometa i samom zakonskom regulativom zasigurno se neće riješiti puno problema koje imamo u cestovnom prometu", rekao je Horvat.
Osim zakona koji u samo jednom dijelu može potaknuti bolju prometnu sliku, najvažnija od svega: ipak je preventiva! Jer samo se njome može nešto sustavno promijeniti.





















