
Glas naroda: Poruke s izbornih plakata su priglupe

Cilj svake stranke koja se odluči ulagati novce u reklamnu kampanju trebalo bi biti osvajanje što većeg broja glasova birača, zar ne? Izgleda da ne.
Predizborne kampanje krenule su punom parom i političari na sve moguće načine pokušavaju doći do što više udobnih fotelja u Saboru. Gradovi diljem Hrvatske oblijepljeni su jumbo porukama, nerijetko potpuno nesuvislih, besmislenih i uvredljivih po inteligenciju čak i prosječnog birača.
Cilj svake stranke koja se odluči ulagati novce u reklamnu kampanju trebalo bi biti osvajanje što većeg broja glasova birača, no naši kandidati ove godine kao da su to smetnuli s uma. Nećemo ovdje izdvajati nikoga posebno, imate oči i i sami vidite što vam 'mudroga' poručuju.
Poruke s izbornih plakata su priglupe
Pitali smo vas, stoga, što mislite o porukama kojima vam se obraćaju.
Od 6.624 čitatelja koji su sudjelovali u anketi net.hr-a njih 63 posto smatra da su poruke na izbornim plakatima priglupe. Nadalje, 35 posto čitatelja smatra da su poruke lažne i da im ne treba vjerovati, a tek 2 posto vas smatra ih uvjerljivima zaboravivši pritom da su predizborna obećanja uglavnom samo dio predizborne kampanje koje nakon izbora nitko od njih više ne spominje.














![[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!](http://cdn2.net.hr/media/2025/05/15/1112653/LS-a42b82f8-3173-11f0-9750-72c51a5f9be6-360.webp?1747926638)
[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!

Na današnji dan napustio nas je jedan od najvećih svih vremena: Njegovim odlaskom više ništa nije bilo kao prije

Ancelotti mlađi odgađa samostalnu karijeru, pomagat će ocu i na novom poslu


