
Direktorica TZ-a Split otkriva čime smo oduševili najjače američke agencije koje obilaze Hrvatsku

Iako većinu turista u doba koronakrize čine domaći, Hrvatska
aktivno radi i na privlačenju stranih gostiju pa u zemlji
trenutačno borave predstavnice osam američkih putničkih agencija
specijaliziranih za luksuzni turizam.
Koliko ovo putovanje američkih agentica znači za hrvatski turizam, ali i promociju destinacije?
Za hrvatski turizam kao i sam grad Split to iznimno znači, budući da je to naše top tržište i da su oni bili među prva tri naša tržišta, a sudeći po zadnjem sajmu koji bio u New Yorku interes za Splitom je bio nevjerojatan i očekivali smo veliki dolazak američkih turista, ali zbog pandemije to nije bilo moguće prošle godine.
Gosti iz SAD-a izuzetno su zainteresirani i traže povijesno-kulturne baštine, a to ima Split i naše okruženje, a isto tako imamo i dosta dodatnih sadržaja, a sve su to predispozicije da dođu gosti iz SAD-a.
Imamo li u gradu dovoljno luksuznog smještaja i kapaciteta za ovakve, elitne goste?
Mi se nadamo da imamo, Split ima sve više hotelskog smještaja, a što je bitno naglasiti sve ovisi o epidemiološkoj situaciji i ako ona bude dobra neće samo dolaziti gosti iz SAD-a nego iz cijele Europe o svijeta-
Za kraj, kratko – očekivanja od sezone?
Imamo iznimno puno upita, rezervacije još nisu u većoj mjeri, ali kako se polako otvaraju granice nekih zemalja i interes je sve veći, a Split nudi bogatu kulturno, povijesnu baštinu kao i njegova okolica poput naših otoka tako da su mogućnosti velike.
Dolazak, ne samo američkih, već i ostalih turista, ovisiti i o
epidemiološkoj situaciji pa se svi nadamo kako će ona biti
povoljna.
















