
Danci se smjestili u našu plodnu dolinu i krenuli u veliki posao

Riječ je o jedinstvenom i pionirskom konceptu, temeljenom na suradnji s hrvatskim proizvođačima najkvalitetnijih hrvatskih prehrambenih i akloholnih proizvoda, radi plasmana diljem svijeta.
No, ovom izvozno orjentiranom projektu, kojemu u prilog govori i činjenica o nedavnom izvozu prvih 11 tisuća boca vina iz Požeške kotline u Dansku pod brandom
Potrebni uvjeti
Uvjeti za pristupanje konceptu
Za početak u zemljama Europske Unije, a zatim diljem svijeta.
Sustav Golden Valley se sastoji iz dva temeljna dijela koje čine na jednoj strani proizvođači koji putem ovog koncepta nude svoje proizvode na domaćem i stranom tržištu pod definiranim brandom, te na drugoj strani poslovno - pravna infrastruktura koja je definirana kroz dansko – hrvatsku tvrtku
Pripremljena kompletna infrastruktura za izvoz
Pristupanje proizvođača i proizvoda brandu
Svaki poljoprivrednik koji proizvodi proizvode zanimljive i tržištno isplative za plasman pod brandom
Sustav također osigurava promociju, edukaciju, povezivanje proizvođača istih proizvoda radi međusobne razmjene iskustava i unapređenja proizvodnje.
Veliki planovi
Plan je osnivača Golden Valley projekta diljem Europske Unije, za početak, a zatim i po svim kontinentima, otvoriti maloprodajne prostore u kojima će se nuditi hrvatski izvorni proizvodi visoke kvalitete: od vina, rakija, likera, suhomesnatih proizvoda, prerađevina od voća i povrća – pod brandom
















