
Pukla im sezona? Počela međusobna optuživanja: 'Dva pomfrita 16 eura, dvije ležaljke 200 eura'

Mnogi iz sektora turizma sve češće govore o razlozima zbog kojih popularna crnogorska ljetovališta ove godine bilježe prizore praznih plaža
Dok se na društvenim mrežama dijele prizori punih plaža i pretrpanih barova tijekom vikenda, mnogi ugostitelji u Crnoj Gori upozoravaju da je stvarnost znatno drukčija. Iako se službeni kraj ljetne sezone još ne nazire, sve je više onih koji tvrde da je sezona, kako kažu, pukla.
U javnosti vlada međusobno optuživanje - iznajmljivači krive ugostitelje i institucije, ovi pak upiru prst u turiste, a turisti u sve zajedno. Iako je sveobuhvatna slika još uvijek nejasna, prognoze nisu optimistične. Mnogi iz sektora turizma sve češće govore o razlozima zbog kojih popularna crnogorska ljetovališta ove godine bilježe prizore praznih plaža.
'Ne može se na ovaj način baviti turizmom'
Svoje mišljenje dao je i mladić koji vodi popularnu Instagram stranicu Crnogorski vodič, poznatu po humorističnom i duhovitom prikazu ljepota crnogorskog primorja. No, posljednji video koji je objavio nosi ozbiljniji ton.
"Dva pomfrita - 16 eura, magnet - 20 eura, dvije ležaljke - 200 eura, izlijevamo septičku jamu u more, taksimetar u Budvi brži od Bolta, svaka plaža postala privatna, točeno pivo - četiri eura, radovi na putu usred sezone", naveo je i oprimjerio slikama i snimkama. Zatim je uslijedio tekstualni dio kritike.
"Razmišljao sam hoću li objaviti ovaj video ili ne, ali nakon toliko poruka i onoga što sam vidio, morao sam. Ne može se na ovaj način baviti turizmom. Na svim poljima škripi. Aerodrome nisam ni spomenuo, neljubaznost na dosta lokacija, smeće na sve strane...
Da bi se napredovalo, moraju se prihvatiti činjenice. Cijene su čista nebuloza. Septičke jame izlijevamo po pojedinim plažama. Od turizma nam ovisi cijela zemlja. Turizam je ono od čega preživljavamo. Kako komentirati radove na putu na najprometnijem dijelu obale? Skandal. Ova zemlja ima štošta za ponuditi, a uporno nudi svoje najružnije lice. PAMET U GLAVU", napisao je on.
Na udarcu vlasnici restorana i zakupci plaža
Ova turistička sezona u Crnoj Gori izazvala je podijeljena mišljenja srpskih turista, ali i domaćih gostiju. Mnogi ističu da su cijene na primorju, od ležaljki do obroka, otišle u nebo, dok usluga ne prati standard.
"Ljudi pokušavaju zaraditi za cijelu godinu u mjesec dana", navodi se u jednoj od objava, a drugi navode da je "bahatost prisutna na svakom koraku" i da "radovi i blokade dodatno otežavaju pristup turističkim mjestima".
Na udaru su zakupci plaža i vlasnici restorana. Gosti se žale da za osnovni obrok za dvoje plaćaju i do 30 eura, a da kvaliteta hrane ne opravdava cijenu. Zabilježeni su i slučajevi da ležaljke za četveročlanu obitelj koštaju više od cjelodnevnog smještaja, što izaziva revolt.
Visoke cijene pozivaju na sistematske promjene poput ukidanja zakupa plaža. Većina se slaže da Crna Gora mora pronaći ravnotežu između profita i gostoprimstva kako bi zadržala turiste, među kojima su tradicionalno oni iz Srbije.
POGLEDAJTE VIDEO: Skače broj gostiju, ali i cijene: Evo što znamo o tekućoj turističkoj sezoni





















