URNEBES: /

Žalio se na podstanare, a vlasnica mu ispravila pogreške i dala ocjenu

Predstavnik stanara u jednoj novosadskoj zgradi, napisao je pismo vlasnici stana u toj zgradi i požalio se na ponašanje njezinih podstanara.

VOYO logo
VOYO logo

Naime, predstavnik stanara se vlasnici stana u pismu požalio kako su njezini podstanari često pijani, u bilo koje doba puštaju glasnu glazbu, te izrekao sumnju da se i drogiraju. Pojasnio joj je kako podstanari glasnom glazbom teroriziraju susjede u cijeloj zgradi.

Razgovarao je i s podstanarima, no oni su se oglušili na njegove zamolbe.

Kao odgvor, predstavnik stanara je dobio natrag svoje pismo, ali s ipravljenim gramatičkim i ostalim pogreškama, a dobio je i ocjenu +3.

Pismo je objavljeno na Facebookovoj stranici Uživo s novosadskih ulica.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali