SERIJA POKRENULA JEZIV TREND: /

Influenceri hrle u Černobil, ali turistički obilasci im nisu dovoljni

Sve za lajkove

VOYO logo
VOYO logo

Uspjeh HBO-ove američke televizijske miniserije, čija je tema najveća svjetska nuklearna katastrofa u Černobilu, povećao je broj turista koji žele posjetiti elektranu i grad duhova u blizini elektrane, piše u utorak agencija Reuters. Jedna černobilska turistička agencija bilježi porast od 40 posto u rezervacijama, od početka serije u produkciji HBO-a čije je emitiranje počelo u svibnju i dobila je izvanredne kritike.

“Mnogo ljudi dolazi ovamo, postavljaju puno pitanja o TV seriji, o svim događajima. Ljudi postaju sve znatiželjniji”, rekla je Viktorija Brožko koja vodi turiste. Ona inzistira da je područje sigurno za posjetitelje. “Tijekom cijelog posjeta zabranjenoj zoni Černobila doza zračenja iznosi otprilike dva mikrosiverta, što je ekvivalent radijacije koju dobijete kod kuće kroz 24 sata”, kaže Brožko.

No influencerima to nije dovoljno

 

Što više zračenja, to bolje

Pokušavaju se probiti što bliže, a kako bi pokazali kako su kul i neustrašivi, slikaju se Geigerovim brojačem.

Dodatan bonus je ako se skinu.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali