
Prevara cure mogla bi ih skupo stajati

Kontroverzne reklamne kampanje nisu nikakva novost. No, obično mora postojati dobar razlog za provokativnost. U suprotnom kampanja može naići na ozbiljne proteste.
Posjetitelji teretana ostali su šokirani plakatom na kojem je pisalo 'Prevarite curu, a ne režim tjelovježbe'. Iako su oglasi postavljeni samo u Njemačkoj, odaziv je bio globalan.
Ljudi sa svih strana svijeta jasno su izrazili svoje negodovanje i mišljenje da je reklama uvredljiva, pa je Reebok bio prisiljen povući oglase i ispričati se.
U priopćenju su objasnili da nikako ne stoje iza poruke o varanju i da su uklonili oglase čim su saznali za njihovu uvredljivu narav. No, ovaj je specijal-201104070347004-blentoni u akciji samo jedan u nizu jer Reebokove reklamne kampanje u zadnje vrijeme baš nisu 'uzorne'.
Godine 2011. bili su tuženi zbog lažnog oglašavanja i kad je utvrđeno da su stvarno tenisicama pripisivali nepostojeće atribute, bili su prisiljeni platiti kaznu od 25 milijuna dolara, prenosi
Koliko će ih stajati najnoviji gaf, tek ćemo vidjeti.













