
Potvrda kvalitete: Dva hrvatska restorana postali vlasnici prestižne Michelinove zvjezdice

Hrvatska je od danas bogatija za dva restorana s prestižnom
MICHELINOVOM zvjezdicom. Naime, restoranima
Boškinac (Novalja) i LD Terrace
(Korčula) dodijeljena je jedna MICHELINOVA zvjezdica, dok su
restorani Pelegrini (Šibenik),
360º (Dubrovnik), Monte
(Rovinj), Noel (Zagreb) i Draga di
Lovrana (Lovran) zadržali svoje zvjezdice. Uz to, na
listu
„Iznimno smo ponosni što Hrvatska od danas ima ukupno sedam restorana s prestižnom MICHELINOVOM zvjezdicom te što su se Novalja i Korčula pridodale hrvatskim destinacijama koje se mogu pohvaliti autentičnom i iznimno kvalitetnom gastronomskom ponudom. MICHELIN je svjetski sinonim za izvrsnost u gastronomiji, a Hrvatska je zemlja vrhunske gastronomske ponude koja u današnje vrijeme postaje sve važnijim motivom dolaska, ali i povratka gostiju u destinaciju. Siguran sam u odlične promotivne efekte svih MICHELINOVIH oznaka koje nam ujedno mogu poslužiti i kao poticaj u daljnjem razvoju i njegovanju naših autohtonih okusa“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, uputivši iskrene čestitke svim nagrađenim i izdvojenim restoranima, posebice vlasnicima i djelatnicima restorana Boškinac i LD Terrace čiji su trud i kreativnost prepoznali MICHELINOVI inspektori.
Izbor hrvatskih restorana i hrvatsku gastronomiju na službenim stranicama MICHELINA komentirao je i internacionalni direktor MICHELIN vodiča Gwendal Poullennec.
MICHELINOVE oznake
„Nova priznanja MICHELINA potvrđuju kako se hrvatska gastro scena iz godine u godinu razvija, a ujedno su i velika nagrada za sve koji kontinuirano rade na unapređenju kvalitete pripreme, prezentacije te stvaranja cjelokupnog gastronomskog doživljaja. Hrvatska kontinuirano gradi imidž prepoznatljive gastro destinacije bazirane na izuzetnoj raznolikosti regionalnih gastronomskih identiteta. Prema istraživanjima Food Travel Monitor-a čak 93 posto turista sudjelovalo je u nekom 'posebnom iskustvu vezanom uz hranu i piće' tijekom turističkog putovanja što ukazuje da je gastronomija danas sadržaj za koji su gotovo svi turisti zainteresirani. Upravo zato ćemo posebnu pozornost u sljedećem strateškom razdoblju posvetiti eno-gastronomiji, povezivanju proizvođača i ugostitelja te jačem brandiranju i dodatnom pozicioniranju Hrvatske kao nove gastro ikone Europe“, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.





















