Pobuna društvenih mreža /

Kampanja Gap Kids optužena za seksizam i nepoznavanje opće kulture

Društvene su mreže u potpunosti planule kada je izašla nova kampanja za Gap Kids - osim seksizma, optužili su ih i da ne poznaju opću kulturu s obzirom na to da su krivo napisali Einsteinovo prezime

VOYO logo
VOYO logo

Posljednja kampanja Gap Kids usmjerena britanskom tržištu obilježena je kao seksistička na društvenim mrežama. Ova kompanija za odjeću trenutno je pod  velikim optužbama zbog reklame na kojoj su dječaci navedeni kao "učenjaci" dok su djevojčice "društveni leptirići". Još jedan problem kojeg su mnogi sa zgražanjem istaknuli jest krivo napisano ime Alberta Einsteina - naime, na majici za dječake njegovo ime napisano je "Albert Einstien" što je poprilično ironično. 

Komentari kako je reklama seksistička samo se slijevaju. Psiholozi Andrew i Sabrina su među prvima koji su primijetili razliku u stilu reklama. "Jednostavno...Ne",  komentirali su na svom zajedničkom Twitteru. 

Gap su još ranije optuživali da su neke njihove reklame za dječju odjeću "strastveno rasističke."

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali