'DOBRO ZA PRSTE POLIZATI': /

Jestivi lak za nokte s okusom ljute piletine je naluđi trend ikad

KFC je to njihov slogan 'dobro za polizati prste' odveo u prilično bizarno područje linijom jestivog laka za nokte. Da, ovo međunarodno carstvo piletine ponudilo je piletinu modnom svijetu.

VOYO logo
VOYO logo

Linija laka za nokte ima dva različita okusa koji se temelje na klasičnim receptima ovog lanca brze prehrane. Ono koji uživaju u lizanju laka za nokte mogu birati između "Original" ili "Hot & Spicy" okusa.

"Za korištenje, potrošači ga jednostavno nanesu i osuše poput običnog laka za nokte, a zatim ga mogu lizati – opet i opet i opet", objašnjava tvrtka u priopćenju.

"Nokti s okusom" nastali su u suradnji između kreativaca iz agencije Ogilvy & Mather i tehnologa hrane iz McCormicka, tvrtke koja je za KFC izumila tajnu mješavinu od 11 tajnih biljaka i začina.

"Recept za naše jestive lak za nokte je jedinstven i je posebno osmišljen za održavnje okusa, a suhi i sjajni lak posve je sličan normalnom laku za nokte", kaže John Koay, kreativni direktor Ogilvyja. "Ova kampanja je oismišljena da bude zanimljiva i zabavana za povećanje uzbuđenja oko marke KFC u Hong Kongu".

Zo sada, KFC ne obećava masovnu proizvodnju ove neobične nijanse. Restoran je stvorio ograničeno izdanje s nekoliko bočica laka za oglašavanje na društvenim medijima, a čak su snimili i spot!

A vrijeme će pokazati može li se ova ciljana modna ludorija pretvoriti u svakodnevni lakt za nokte.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali