
'Croatia full of men', 'Ovo je krnje predstavljanje Hrvatske'... nisu svi oduševljeni novim promotivnim spotom Lijepe naše

Hrvatska turistička zajednica jučer je u Londonu, na World Travel Marketu, premijerno prikazala novi spot 'Croatia full of life' čiji je primarni cilj promocija Hrvatske kao turističke destinacije. Većini Hrvata se svidio.
Najveći dio spota pripao je, očekivano, Jadranu, dok se tek
Zagreb i Slavonija spominju kao kontinentale destinacije.
Varaždinska županija nije ni na koji način zastupljena, što je
mnoge turističke djelatnike i građane zasmetalo. Među njima je i
Ivan
Čehok, varaždinski
gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice Grada Varaždina,
piše
"Mislim da je to loše i da je selektivno, jednostrano, nepotpuno, krnje predstavljanje Hrvatske. Mislim da su u spot trebali staviti i kontinentalne destinacije, trebalo je staviti Varaždin sigurno, kao i Trakošćan. No to je i inače tako. U budućnosti treba to promijeniti. Mi ćemo imati sastanak s ministrom, no kako to radi Hrvatska turistička zajednica, morat ćemo zahtjev adresirati prema njima", poručio je Čehok.
No, nije Čehok jedini koji kojem se novi novi promotivni spot hrvatskih ljepota ne sviđa.
Na društvenim mrežama ima sve više građana/građanka koji/e su primijetili/e da je spot prepun muškaraca, te kako najistaknutiju žensku ulogu u njemu ima Zrinka Cvitešić koja je sreću bila potražila daleko od Lijepe naše. Isto tako, bune se što nisu zastupljeni svi hrvatski krajevi.
Prenosimo vam samo neke od reakcija:
"
Većina reakcije je preuzeta iz komentara pod objavljenim videom
'


















