Većini Hrvata se svidio /

'Croatia full of men', 'Ovo je krnje predstavljanje Hrvatske'... nisu svi oduševljeni novim promotivnim spotom Lijepe naše

Na društvenim mrežama ima sve više građana/građanka koji/e su primijetili/e da je spot prepun muškaraca

VOYO logo
VOYO logo

Hrvatska turistička zajednica jučer je u Londonu, na World Travel Marketu, premijerno prikazala novi spot 'Croatia full of life' čiji je primarni cilj promocija Hrvatske kao turističke destinacije. Većini Hrvata se svidio.

Najveći dio spota pripao je, očekivano, Jadranu, dok se tek Zagreb i Slavonija spominju kao kontinentale destinacije. Varaždinska županija nije ni na koji način zastupljena, što je mnoge turističke djelatnike i građane zasmetalo. Među njima je i Ivan Čehok, varaždinski gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice Grada Varaždina, piše Varaždinski.hr .

"Mislim da je to loše i da je selektivno, jednostrano, nepotpuno, krnje predstavljanje Hrvatske. Mislim da su u spot trebali staviti i kontinentalne destinacije, trebalo je staviti Varaždin sigurno, kao i Trakošćan. No to je i inače tako. U budućnosti treba to promijeniti. Mi ćemo imati sastanak s ministrom, no kako to radi Hrvatska turistička zajednica, morat ćemo zahtjev adresirati prema njima", poručio je Čehok.

No, nije Čehok jedini koji kojem se novi novi promotivni spot hrvatskih ljepota ne sviđa.

Na društvenim mrežama ima sve više građana/građanka koji/e su primijetili/e da je spot prepun muškaraca, te kako najistaknutiju žensku ulogu u njemu ima Zrinka Cvitešić koja je sreću bila potražila daleko od Lijepe naše. Isto tako, bune se što nisu zastupljeni svi hrvatski krajevi.

VIŠE PROČITAJTE:

Predstavljen u Londonu: ekskluzivno objavljujemo najnoviji promotivni spot Hrvatske turističke zajednice

Prenosimo vam samo neke od reakcija:

"Hrvatska full of men. FUJ!

Sudeći po ovom spotu, u Hrvatskoj žene ili piju kavu ili uslužuju goste. Ako ih uopće ima. Kakve li slučajnosti, jedina imenom istaknuta žena je Zrinka Cvitešić koja živi (ili je živjela?) u Londonu. Ostatak uspješnih žena iz Hrvatske sigurno iz opravdanih razloga nije mogao sudjelovati u snimanju spota (vjerojatno kuhaju, čiste ili rađaju djecu). ODURNO!".

Svake godine kada HTZ- snima spot koji reklamira sve ljepote Hrvatske, kao da namjerno izostavljate jednu regiju, a to je; Krapinsko Zagorska Županija! Pa, zar se naša županija ne nalazi u Hrvatskoj?! Zar Krapinsko Zagorska Županija ne zavrjeđuje da se njezine ljepote, kojih je, ne tako malen broj, ne predstavljaju u spotu koji predstavlja ljepote hrvatskog turizma.

Ali gdje su naše sportašice Sandra, Blanka, Sara i sl.? Imamo mi i uspješnih žena kojima se ponosimo...

Većina reakcije je preuzeta iz komentara pod objavljenim videom 'Croatia full of life'.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali