JE LI TO MOGUĆE? /

Među navijačima se proširila (ne)shvatljiva priča. Ostalo još više od polovice karata za finale Kupa? 'Ugasimo južnjačku bajku'

Interes Riječana je očito naglo pao nakon loših igara u završnici prvenstva i kada je postalo jasno da će klub završiti na četvrtom mjestu

VOYO logo
VOYO logo

Za deset dana, 26. svibnja, na Poljudu će se odigrati finale Kupa između Hajduka i Rijeke. No, interes za finale Kupa na Kvarneru nije ni blizu kao u Dalmaciji.

Trećina prodanih karata

Naime, prema pisanju Sportskih novosti, među navijačima se proširila priča kako je u Rijeci ostalo ulaznica, kako nije prodano ni blizu kompletnog kontigenta.

Dapače, barata se brojkom od trećine prodanih, pa bi po toj računici na raspolaganju trebalo biti još 4000 karata za finale. Pritom treba naglasiti da je riječ o ulaznicama isključivo za riječke sektore na zapadu poljudskog stadiona. 

Inače, Hajdukov kontingent od šest tisuća ulaznica razgrabili su pretplatnici kluba, a jednako su brzo planule i one iz slobodne prodaje.

Interes pao

Rijeci su, inače, pripala četiri sektora na zapadnoj tribini, ulaznice su u prodaji od 27. travnja. Euforija je zahvatila Armadu, prvi put nakon pet godina u Split će doći trajektom, organizirali su i autobuse, ali kako doznaje 24sata, zasad su prodali tek 2000 do 2500 ulaznica. "Interes je očito naglo pao nakon loših igara u završnici prvenstva i kada je postalo jasno da će klub završiti na četvrtom mjestu", navodi se u izvještaju.

Armada poziva sve članove

Inače, klub navijača HNK Rijeka Armada na svom je Facebook profilu objavio proglas uoči finala Kupa u kojem se ističe kako je došlo do promjene broda. Pa tako umjesto s M/T Dubrovnik, ići će Armada na finale brodom Marko Polo.

Svi koji nisu ulaznice za utakmicu mogu kupiti do 20.05. u 12h. Nakon tog datuma ulaznice se više neće moći kupiti. Na raspolaganju su sektor A (90 kuna), sektor B (120 kuna), te sektori C i D (150 kuna).

"Ugasimo južnjačku bajku, svi u Split", stoji u priopćenju Armade.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali