SIROMASI POBIJEDILI BOGATE: /

Nećete vjerovati, u nogometu ima i toga

Nakon pet godina borbe kultni njemački nogometni klub St. Pauli dobio je natrag marketinška prava na svoj prepoznatljivi navijački simbol, lubanja s kostima. Drugoligaš je, naime, 2004.

VOYO logo
VOYO logo

Pet godina kasnije krenuli su u u borbu za povratak istih i kada se čniilo da će morati na sud došlo je do nagodbe. Klub je za povratak prava platio 1,3 milijuna eura, a dogovor će početi vrijediti od 1. sjiačnja sljedeće godine.

Povratak u Bundesligu

Predsjednik kluba Oke Göttlich povodom toga objavio je da je ovo veliki korak neovisnosti kluba te da će im pomoći u povratku bundesligaškog statusa kojeg su izgubili 2011. godine.

Ovaj logo navijači su počeli korisitit 80-ih kada je klub započeo transformaciju temeljenu na lijevoj političkoj orijentaciji, antifašizmu i društvenom aktivizmu. Tada su se oko kluba okupljale razne alternativne skupine, a postao je i prvi klub koji je zabranio nacističke simbole na stadionu. Što točno ovaj znak znači navijačima kluba nabolje je prije nekoliko godina opisao jedan od njihovih vođa Sven Brux.

"To je naš simbol. Mi, siromasi, gusari, borimo se protiv bogatih".

Njihova ljubav prema klubu možda je i najviše došla do izražaja prije malo više od deset godina kada je St. Pauli bio na rubu bankrota te je ispao u treću ligu i prijetilo mu je gašenje. Međutim, navijači su u mjesec i pol dana prodali 140 tisuća majica, a odigrana je i prijateljsku utakmicu s Bayernom. Njemački velikan prepustio im je zaradu, što je također pomoglo spašavanju kluba.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali