
Emocionalni razvoj djece: Roditelji, odgojitelji i vrtićka djeca učili kako poticati izražavanje dječjih emocija

Na edukativnoj konferenciji „Zajedno smo jači!“ održanoj u Zagrebu, svečano su uručena priznanja najistaknutijim sudionicima projekta „Abeceda zdravog odrastanja – Emocionalni razvoj djece“, koji su proteklih šest mjeseci uspješno provodile edukacijska platforma Mliječni Zub i brand Jana.
Projekt se odvijao pod stručnim pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja, a bio je strukturiran u tri ključne faze: edukaciju roditelja i odgojitelja, praktični rad u vrtićima te završni nagradni natječaj. Tijekom trajanja programa, 1400 djece iz vrtićkih skupina iz cijele Hrvatske, zajedno sa svojim odgojiteljima, kreiralo je edukativno-kreativne sadržaje i provodilo aktivnosti kako bi naučili prepoznati, izraziti i razumjeti vlastite emocije, što je u današnje izazovno vrijeme od iznimne važnosti.
Prvo mjesto osvojio je Dječji vrtić Ploče, područni objekt Komin, odgojna skupina Gusari, s projektom „Dajem ti ruku“, koji je na posebno nježan i simboličan način prikazao snagu dječjeg suosjećanja i prijateljstva. Drugo mjesto pripalo je Dječjem vrtiću Grigora Viteza iz Zagreba, odgojnoj skupini Medvjedići, s projektom „Malo srce puno emocija“, dok je treće mjesto zauzeo je Dječji vrtić Tratinčica iz Zagreba, odgojna skupina Loptice, s projektom „Emocije u pokretu“.
Ovi projekti svjedoče koliko djeca, kada su okružena sigurnošću i podrškom, mogu duboko osjetiti, razumjeti i izraziti svoje emocije. Posebno je dirnulo koliko su se odgojitelji i roditelji predano uključili, stvarajući zajedno s djecom male svjetove ispunjene razumijevanjem, empatijom i ljubavlju.
Središnji simbol projekta bile su kapljice – mali, šareni likovi koji predstavljaju različite emocije poput sreće, tuge, srama ili ponosa. Kroz slikovnicu
Jana je ovom prigodom lansirala i Jana Kids bočicu s posebnim etiketama na kojima djeca mogu nacrtati svoju superkapljicu i osmisliti njezinu supermoć. Tako je iz perspektive brenda koji je već godinama predan poticanju zdravih navika, ovaj projekt bio je prirodan nastavak misije povezivanja s najmlađima na autentičan i smislen način.
Projekt Abeceda zdravog odrastanja još je jedan primjer koliko se može postići suradnjom stručnjaka, edukatora te brendova i kompanija koji prepoznaju svoju društvenu odgovornost.












