Novi identitet brenda /

CRIVIT na putu da postane vodeći brend za rekreaciju u Europi

Brend CRIVIT predstavlja svoju prvu međunarodnu kampanju "FIND YOUR MOVE". Cilj kampanje je promocija aktivnog načina života – na televiziji, društvenim mrežama i u trgovinama Lidla u više od 30 zemalja – pozicionirajući tako CRIVIT kao robnu marku koja ima potencijala postati vodeći brend za rekreaciju u Europi.

VOYO logo
VOYO logo

Iskusi pokret na novi način

U vremenu kada se tjelesna aktivnost sve više zanemaruje, a dane provodimo pred ekranima i na pametnim telefonima, CRIVIT potiče ljude da ponovno otkriju radost i energiju pokreta. Kampanja koristi snažne i dinamične motive kako bi prikazala širok spektar sportova i aktivnosti poput fitnessa, bicikliranja, kampiranja, aktivnosti na otvorenom, trčanja, zabavnih, timskih, zimskih i vodenih sportova, čime obuhvaća širok asortiman CRIVIT-ovih proizvoda.

 

Kampanja se može pogledati na linku: Find your move

CRIVIT na putu da postane vodeći brend za rekreaciju u Europi
Foto: Promo

Novi identitet brenda: Fokus na aktivnost i zabavu

Pokretanje ove kampanje označava prisutnost CRIVIT-a kao samostalnog brenda koji će biti vidljiv na vlastitim kanalima -  Instagramu, Facebooku i YouTube-u. Brend predstavlja holistički pristup koji stavlja naglasak na zabavu, lakoću i svjestan stil života – bez pritiska na postignuće. CRIVIT potiče ljude da isprobaju nove sportove i razviju vlastitu rutinu vježbanja. Bilo da ste početnik ili aktivni sportaš, CRIVIT pomaže svima da tjelesnu aktivnost učine sastavnim dijelom svog života. U konačnici, kretanje je jednako individualno kao i svaka osoba – i ključni je element osobne dobrobiti.

 

"CRIVIT se razvija u nezavisni brend koji tjelovježbu čini dostupnom svima - uz najbolji odnos cijene i kvalitete i jasan fokus na potrebe ljudi. S glavnom porukom "FIND YOUR MOVE" i međunarodnom kampanjom, slijedimo dugoročnu viziju: uspostaviti CRIVIT kao vodeći brend za aktivan način života u Europi", istaknuo je Martin Alles, voditelj brenda u Lidl Internationalu.

CRIVIT na putu da postane vodeći brend za rekreaciju u Europi
Foto: Promo

Jedinstveno iskustvo kupnje

Novo je pozicioniranje brenda u potpunosti usklađeno s Lidlovom strategijom – trgovine Lidla u više od 30 zemalja nude visokokvalitetnu sportsku odjeću i opremu brenda CRIVIT.

 

„U Lidlu Hrvatska smo ponosni što smo dio uspješne CRIVIT priče. Vjerujemo u snagu ovog brenda, kao i njegov potencijal da inspirira ljude kako bi vodili što aktivniji život – i to uz najbolji omjer cijene i kvalitete“, rekao je Marko Stanušić, član uprave za nabavu u Lidlu Hrvatska.

 

O CRIVIT-u

Brend CRIVIT - dostupan u Lidlu - nudi jedinstvenu ponudu sportske odjeće i opreme za različite aktivnosti i sportove. Bilo da je riječ o fitnessu, biciklizmu, kampiranju i aktivnostima na otvorenom, trčanju, zabavi, timskim, zimskim ili vodenim sportovima, CRIVIT pruža sve za aktivan stil života – po najboljem omjeru cijene i kvalitete. Kao partner koji motivira ljude na vježbanje, CRIVIT se fokusira na dobrobit pojedinca i inspirira svakoga da vodi aktivan način života. Aktivnost. Sport. Dobrobit. Uz CRIVIT.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali