OBRATITE PAŽNJU /

Boje utječu na raspoloženje i emocije: Uz ove možete poslati pogrešnu poruku

Dizajneri i vlasnici robnih marki moraju razumjeti osnove teorije boja, simbolike boja i psihologije boja kako bi učinkovito komunicirali sa svojom publikom. Do 90 posto ljudi svoje prve dojmove o proizvodu temelji samo na boji. A pogrešne boje mogle bi poslati pogrešnu poruku, poput korištenja bijele za dočaravanje živosti u kulturi u kojoj ona predstavlja smrt. Uglavnom, boja je važna, piše 99designs.
Foto: Pixabay
Dizajneri i vlasnici robnih marki moraju razumjeti osnove teorije boja, simbolike boja i psihologije boja kako bi učinkovito komunicirali sa svojom publikom. Do 90 posto ljudi svoje prve dojmove o proizvodu temelji samo na boji. A pogrešne boje mogle bi poslati pogrešnu poruku, poput korištenja bijele za dočaravanje živosti u kulturi u kojoj ona predstavlja smrt. Uglavnom, boja je važna, piše 99designs.
3 /24
VOYO logo

Zbog kulturološke uvjetovanosti i biologije, boje koje vidimo utječu na naše emocije i način na koji se ponašamo.

VOYO logo
Pogledaj još galerija