I PEDAGOZI ŠOKIRANI: /

Evo što se događa kad školski tjedan traje samo četiri dana

Ne samo da četverodnevni školski tjedan ne šteti akademskim dostignućima djece, nego ih poboljšava, pokazalo je novo istraživanje.

VOYO logo
VOYO logo

Rezultati su iznenadili i same znanstvenike.

"Bili su potpuno suprotni od onoga što smo očekivali. Mislili smo da će dulji dani u četverodnevnom radnom tjednu štetiti osobito mlađima, učenicima u nižim razredima osnovne škole jer je njihova koncentracija slabija.

Osim toga, očekivali smo da će više toga zaboraviti tijekom duljeg vikenda." ističe dr. Mary Beth Walker. No jezične i čitalačke sposobnosti nisu pokazale nikakvo nazadovanje, a matematičke testove školarci su rješavali i bolje.

U istraživanje su se upustili jer su neke američke škole već prebacile na četverodnevni tjedan zbor rezanja troškova, pa su htjeli vidjeti koliko to šteti djeci, ali i istražiti neke prednosti. "Dulji dani pružaju učiteljima i profesorima više manevarskog prostora da rabe i druge metode, a slobodan dan bi smanjio i izostanke jer djeca, ali i učitelji više ne bi morali tijekom nastave obavljati zubara i slične stvari", objašnjava dr. Walker, dodajući kako su i učitelji bili motiviraniji zbog slobodnog dana.

Spring.org.uk/Magazin.hr

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali