Putovanja /

Najblesavije pritužbe hotelskih gostiju

Hotelski gosti u knjigama pohvala i žalbi uglavnom ostavljaju suvisle komentare – bilo im je lijepo, preporučit će ga, nešto im se nije svidjelo pa zapišu praktičnu sugestiju za poboljšanje..

VOYO logo
VOYO logo

Na stranici news.com.au osvrnuli su se na neke najbizarnije pritužbe hotelskih gostiju. Ne biste vjerovali kakvi se sve komentari nalaze u knjizi gostiju u hotelima diljem Australije.

U jednom od hotela gost je imao problema sa spavanjem, pa je odlučio svoju frustraciju dati na znanje. Napisao je: 'Sviđa mi se glasanje žaba, ali žabe se nalaze samo s jedne strane hotela i cijenio bih kada bi netko žabe prebacio i s druge strane da zvuk bude ravnomjerniji.'

Drugi se gost požalio na to da mu je u hotelskoj sobi bila gužva: 'Nisam oka sklopio čitavu noć jer je u mojoj sobi bio demon.'

Jedna gošća je ostavila komentar koji pokazuje kako uopće nije bila impresionirana onime što se nudilo u sobi: 'Sve sam ovo već vidjela i iskusila – u prethodnom životu.'

Bilo je i onih koji su se žalili na buku iz susjedne sobe koju je prouzrokovalo snimanje fotografija.

Osim ovih neobičnih poruka, ima i onih čiji bi se prijedlozi mogli uzeti na razmatranje, kao naprimjer: 'Predlažemo vam da ručnike i sapun ostavljate u kupaonici, a ne na krevetu.'

Jedan je par čak napisao da im se toliko svidjelo ogledalo koje su imali u sobi da su ga poželjeli uzeti sa sobom kući.

Komentirajući ove 'žalbe', glasnogovornica stranice lastminute.com.au Kirsty Harrison rekla je: 'Većini gostiju putovanje i boravak u nekom gradu predstavlja odmor i opuštanje i u redu su neki zahtjevi dok borave u hotelu, no tražiti da se žabe premjeste s druge strane zgrade ipak je previše.'

Vezani članci:

arti-201109280643006 arti-201109020710006 arti-201107040469006

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali