
Must have jesenski komad izrađen u samo 100 primjeraka: Bomberica s potpisom Lane Puljić

Oni koji se sjećaju svojih prvih izlazaka, ali i oni koji će tek krenuti u njih, sa smiješkom će potvrditi da su, uz otkačenu ekipu i glazbu koja tjera na ples, za idealan noćni provod potrebne još dvije stvari – odvažna odjevna kombinacija i
„Suradnja je došla nekako prirodno, vjerujem zbog toga što su i Lokomotiva i Jägermeister brendovi koji se obraćaju osobama s izraženom osobnošću, individualnošću, buntom i karakterom. Zbog toga smo željeli utjeloviti identitet ova dva brenda i utkati DNK Jägermeistera i Lokomotive u nešto opipljivo, pritom poštujući postulate na kojima počivaju oba brenda.“, rekla je Lana Puljić iz Lokomotive.
Zeleno-narančasta kombinacija
Esencija Jägermeistera utkana je u dizajn zeleno-narančaste jakne koja u isto vrijeme može biti nonšalantna i opuštena, ali i stroga i odmjerena. Upravo to su postulati na kojima počiva i filozofija Lokomotive, koja često unutar dizajna spaja ono što je u teoriji nespojivo, ali što u konačnici savršeno funkcionira.
„Suradnja s Lokomotivom prati globalnu Jägermeister strategiju kreacije urbanih premium i limited editionstreetwear komada, a osim toga prati i osnovne vrijednosti Jägermeister brenda koji u svemu što radi pjeva odu noćnom životu, slavi kulturu noći i potiče kreativnost umjetnika, jedna od kojih je i Lana.“ – rekla je Nadine Kramarić, brend menadžerica Jägermeistera za Hrvatsku.
Predstavljen i remix legendarnog hita
Must have komad ove jeseni predstavljen je u srijedu 15. rujna na ekskluzivnom eventu u zagrebačkom A most unusual gardenu na koji je bio pozvan ograničen broj gostiju – simbolično, njih sto. Uzvanici su cijelu večer imali priliku uživati u
Video spot pjesme možete pogledati na YouTube kanalu Vanillaza, a bombericu, koja će biti





















