miris dekadencije /

Zavodljivost i raskoš: Adriana Lima u provokativnoj kampanji Marca Jacobsa

Parfem je jednostavno luksuzan i razmetljiv. Samougađajući. Otuda naziv - Dekadencija

VOYO logo
VOYO logo

Marc Jacobs svoju je kampanju podignuo na potpuno novu razinu.

Za potrebe promoviranja novog parfema angažirao je Viktorijinu anđelicu Adrianu Limu, koja je pozirala za listopadski broj Ellea.

(Foto: Paola Kudacki/Elle)

Jacobs je naglasio kako je Decadence dosta drugačiji od Daisy zbog svoje bogate i elegantne kompozicije. Opisan je kao vrlo elegantan i sofisticiran miris, zavodljiv i raskošan dok je Daisy prikladniji za dan i manje je ozbiljan. 

(Foto: Marc Jacobs)

"Daisy je dosta podsjećao na plavo nebo i svježinu, nevinost, slatku naivnost. Željeli smo osmisliti nešto novo s potpuno drugačijom pričom", rekao je Marc.

(Foto: Paola Kudacki/Elle)

Iako je htio Liz Taylor zbog njezina seksepila, odlučio se za Adrianu Limu, koja to sve ima.

"To je duh za koji bih volio vjerovati da postoji u svima", dodao je.

Parfem je jednostavno luksuzan i razmetljiv. Samougađajući. Otuda naziv - Dekadencija.

(Foto: Paola Kudacki/Elle)

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali