
Ovo su najpopularniji proizvodi na hrvatskom tržištu!

U sklopu projekta Proizvod godine, kojeg je treću godinu za redom organizirao najposjećeniji hrvatski ženski portal www.zena.hr, u hotelu Esplanade je održana svečana dodjela nagrada koja je pripala najpopularnijim proizvodima u Hrvatskoj prema sudu čitateljica www.zena.hr, vodećeg lifestyle online izdanja u ciljnoj skupini žene, na području Hrvatske i regije.
U konkurenciji čak 490 nominiranih proizvoda iz segmenta roba široke potrošnje, glasanju se odazvalo gotovo trideset i pet tisuća čitatelja portala Zena.hr. U glasanju koje je trajalo od 14.09. - 30.11. čitatelji su odabrali najpopularnije proizvode u 20 kategorija:
Hrana: DUKATOS NARANČA CIMET
Konditorski proizvodi: KRAŠ DOMAĆICA TAMNA
Piće: JANA VODA S PORUKOM PAULA COELHA
Zdrava hrana: ELVITA ŽITARICE I ČOKOLADA
Dekorativa lice: VICHY TEINT IDEAL TEKUĆI PUDER
Dekorativa usne: AVON HIDROKOLOR ABSOLUTE RUŽ
Dekorativa oči: MAYBELLINE COLOSSAL GO EXTREME MASKARA
Dekorativa nokti: MAX FACTOR EFFECT MINI LAK ZA NOKTE
Njega kose: AVON HRANJIVI SERUM ZA VRHOVE
Njega lica: NIVEA Q10 ENERGY DNEVNA KREMA
Njega tijela: NIVEA IN SHOWER COCOA MLIJEKO
Muška kozmetika: AXE ANARCHY GEL ZA TUŠIRANJE
Parfemi: LANCÔME LA VIE EST BELLE
Higijenski proizvodi: LIBRESSE ULTRA NORMAL DUO
Zdravlje:
AQUA MARIS REFRESH
Kućanstvo: ARIEL 3U1 POWER KAPSULE
Dječja hrana: LINO ČOKO DRINK
Dječja kozmetika i higijena: VIOLETA BABY VLAŽNE MARAMICE
Potrošačka elektronika: HTC ONE
(M8)
"Naši čitatelji vjeruju preporukama portala i njegovih čitatelja.
S obzirom da su većinom žene te koje donose odluke o kupnji
proizvoda široke potrošnje, interes i brendova i posjetitelja
portala je sve veći iz godine u godinu. U sklopu izbora za
Proizvod godine nedavno smo proveli istraživanje o
kupovnim navikama Hrvatica. Ono je pokazalo da Hrvatice
uživaju u kupovini te da nerijetko u trgovinama provode i do
nekoliko sati na tjedan. Žene u Hrvatskoj primjećuju reklamne
kampanje i vole isprobavati novitete na tržištu, često kupuju
impulzivno, a internet prednjači kao medij putem kojeg se
informiraju o proizvodima"
U sklopu dodjele nagrada najpopulanijim proizvodima održana je i humanitarna akcija za Autonomnu Žensku kuću Zagreb koja brine o visoko traumatiziranim ženama i njihovoj djeci, a u koju se uključilo deset hrvatskih dizajnera: Lei Lou by Aleksandra Dojčinović, A'MARIE, Boudoir, Ivica Skoko, Xenia design, Hippy Garden, Alduk, eNVy room, Zigman i Charlie design.
"Zahvaljujem portalu Žena.hr i svim hrvatskim dizajnerima koji su
nas podržali plemenitim odricanjem od sredstava ostvarenih u
prodaji dizajnerskih haljina. Na Međunarodni dan ljudskih prava
želim podsjetiti na potrebu nastavka rada skloništa i
savjetovališta za visoko traumatizirane žene i njihovu djecu.
Najbolja opcija za pomoć radu Autonomne ženske kuće Zagreb jest
davanje malih iznosa mjesečnih donacija putem trajnog naloga
AŽKZ-a. Podsjećam sve potencijalne donatorice i donatore da
uplate donacija do 2% godišnjih prihoda omogućuju umanjivanje
porezne osnovice"
"Pružam svoju podršku svakoj borbi protiv nasilja, bez obzira u
kakvom obliku ono dolazi. Pozdravljam inicijativu stranice
Žena.hr i nadam se da će prikupljeni prihod od prodaje
dizajnerskih haljina biti dostatan da olakšamo uvjete u kojima
borave visokotraumatizirane žene i njihova djeca. Uvijek je lakše
pružiti pomoć nego je primiti, stoga ovim putem pozivam sve da
čine dobra djela, i uoči i nakon blagdana"













