ZelEn – prijatelj prirode /

Kaufland prešao na zelenu energiju

Zahvaljujući suradnji s HEP Opskrbom, vodećim hrvatskim opskrbljivačem električnom energijom, trgovački lanac Kaufland sada se može pohvaliti činjenicom da ga pokreće zelena električna energija

VOYO logo
VOYO logo

Trgovački lanac Kaufland trenutno provodi veliku kampanju o potrebi zaštite klime i cilj im je osvijestiti javnost o svim koracima, malim i velikim, koje mogu poduzeti i građani sami kako bi doprinijeli sprječavanju klimatskih promjena. Kaufland vodi primjerom pa djeluje u skladu s klimatskom strategijom Schwarz grupe i slijedi konkretne klimatske ciljeve koji su utemeljeni na metodologiji Inicijative „Ciljevi temeljeni na znanosti“ (Science Based Targets Initiative), a učinio je i još jedan vrlo važan iskorak te prešao na električnu energiju iz obnovljivih izvora.

Zahvaljujući suradnji s HEP Opskrbom, vodećim hrvatskim opskrbljivačem električnom energijom, trgovački lanac Kaufland sada se može pohvaliti činjenicom da ga pokreće zelena električna energija. Kaufland je zahvaljujući tome postao i vlasnik jedinstvene oznake ZelEn – prijatelj prirode. 

Sredstva od prodaje proizvoda ZelEn HEP Opskrba kroz javni natječaj dodjeljuje za potporu projekata iz područja energetske učinkovitosti i/ili izgradnje obnovljivih izvora energije integriranih u građevine ustanova javnog sektora koje skrbe za socijalno osjetljive kategorije stanovništva i koje ne obavljaju djelatnosti radi stjecanja dobiti poput Centra za socijalnu skrb Požega. Kaufland se tako kupnjom proizvoda ZelEn angažirao ne samo za zaštitu klime, već i za dobrobit zajednice u kojoj posluje. 

„Prelazak na električnu energiju iz obnovljivih izvora velik je i važan korak prema našem cilju da u što većoj mjeri smanjimo emisije CO2. To je tek jedna od mnogobrojnih mjera kojima želimo dati doprinos za zaštitu klime i svakako ćemo i u budućnosti nastaviti u tome smjeru“,  izjavio je Patrick Rudat, predsjednik Uprave Kauflanda.

Činjenicu da je Kaufland među trgovačkim lancima jedan od predvodnika u zemlji kada je riječ o zaštiti klime potkrepljuje i to što je ovaj trgovački lanac prvi u Hrvatskoj još početkom 2020. godine ukinuo plastične vrećice na blagajnama, a u sklopu kampanje za zaštitu klime izradili su i održiva alternativna rješenja – novu višekratnu vrećicu koja u sastavu ima 80% reciklirane folije iz trgovina Kauflanda i odgovornu vrećicu za voće i povrće. 

Više informacija potražite na: kaufland.hr/klima

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali
Još iz rubrike