
Kaže da se trudi ne nositi ultra kratko, što bi tek bilo da se ne trudi?

Golotinja na estradi postala je pravilo, a ne izuzetak. Upravo to se može zaključiti jednim pogledom na svjetsku, ali i domaću scenu na kojima 'zasja' onaj talent koji najviše pokaže.
Iako se pjevanjem bavi već 17 godina, trenutak kada je Lidiju Bačić domaća publika zamijetila, dogodio se tek prije dvije godine i to kada je osvanuo spot za njezinu pjesmu
Lidija je promjenila glazbeni žanr, ušla u 'zabavnjače' vode, a u spotu ističe sve svoje tjelesne adute. Bačić je time uspjela privući pozornost, ali tada je tvrdila da će, ipak, u nastupima ostati čedna, podsjeća nas InMagazin.
"Tu ti je inače moj menadžer koji ako vidi da je kratko, 'ne, ne, skidaj to, obuci nešto duže', tako da nastojim da nije baš tako ultra kratko", rekla je Lidija, no očito se, od tada, predomislila.
Na nastupima i u videospotovima igra na kartu naglašenog seksepila, a 'višak' odjeće je odbacila te zavrtjela guzom u novom spotu za pjesmu
Na tu kartu, naravno, igraju i druge pjevačice, jer je to sve, kaže glazbeni menadžer Škugor, 'potrošna roba.













