
Sevka odgovara kako biti modernom folk zvijezdom?

Kad se spominje gđica Severina Vučković rijetko se priča o glazbi, daleko više o pojavnosti u kontekstu balkanske superzvijezde, tragačice jugoslovenskog kraljevanja Lepe Brene.
U tom propuštanju i bježanju forme od sadržaja zapravo je sagrađena ta impozantna diskografija. Od prvih koraka s kraja 80-ih njena se glazbena karijera eksploatirala tragovima putenosti i seksipila, dočim su hitovi šlepani uz sve te zaštitnike, producente, mecene, likove iz sjene, prvih i drugih redova.
Premda se naivnost predloška rane faze teško može uspoređivati s lutkom iz Tutićeva klana, pokušajem lova na Alanis s
http://www.youtube.com/embed/VQtvLKd7dwM Severina kao izvođačica svjesna je svojih vokalnih limitia ali i očitog magnetizma za široke narodne mase. U tu svrhu za novi je album trebalo je ponuditi što je moguće šareniji materijal, naravno koliko birtija dozvoljava šaranje. Danas se, naime, i čaše mogu lomiti uz efekt vokodera.
Srpski autori Miloš Roganović i Filip Miletić pokušavaju servirati produkcijski i tekstualno ambiciozan predložak ali dobacuju do folkastično banalnih rimovanja. Priče su to i razmišljanja žene zrelih godina koja se je li osjetila izdanom od svog muškarca. Simbolika s realnim životnim peripetijama koje ima ili nema s ocem svog nedavno rođenog sinčića, samo su trebali igrati autentičnosti.
http://www.youtube.com/embed/Uy3h69rxMPQ
Zvučno je to glazba estradnih kontrasta s bazom jugoslavenskog estradnog mozganja 80-ih. Kuhača i pregača za Sevku i udri po mješavinama gitara, harmonika, plesnih loopova, usne harmonike, dueta s Bebekom, smiješnih iskoraka u modernu plesnu imenom
1. Dobrodošao u klub 2. Brad Pitt 3. Postelja od vina 4. Tarapana 5. Tango 6. Ko me tjero 7. Uzbuna 8. Italiana 9. Kradeš sve 10. Slaba na slabića 11. Kamen oko vrata 12. Grad bez ljudi 13. Ostavljena


















