
Materijalizacija ljubavi kroz glazbu uživo

U glazbenom svijetu velikih krajnosti i malih sredina, brze potrošnje i sporog sivila, jeftinih uzbuđenja i skupih prevara, imate opciju otići na koncert Sade sami ili s voljenom osobom.
U prvom slučaju to će biti jedan od bolnijih i tužnijih događaja vašeg koncertnog života. U suprotnom, kladim se na trnce i suze, ali radosnice, čvrsti zagrljaj, stiskavac i neprenosiv osjećaj svjedočenja vrhunskog glazbenog doživljaja. Tako se osjećao doljepotpisani prilikom lanjskog susreta sa Sade u krcatoj zagrebačkoj Areni.
Novi album uživo združuje CD i DVD varijantu zabilježenu tijekom američkog dijela lanjske turneje. Koncertni DVD je režirala britanska redateljica Sophie Muller i sadrži 22 numere uz dvadesetminutni offscene dokumentarac, dok je CD skraćen na 13 hitova presjeka karijere.
Četvrt stoljeća karijere, isto toliko digniteta, rušenja tabua da se meka glazba jazzy pop stilizma mora raditi s patosom, odoljevajući pokušajima stavljanja u ladice, Sade se javljala uvijek tek kad je za to imala jako dobrog razloga. A ljubav, gorka, vječna, najdivnija i najvrijednija tema svih vremena, uvijek je podjednako jako emotivno i racionalno opravdanje.
Teško je glumiti tvrdu stijenu ako se prvi puta susrećete s toplinom glasa pa ne popustiti naletima ježenja već na prve taktove zagasite, moćne koračnice
Sade je toplinom glasa i vizuala otopila prostore, udahnula smisao svjetini punoj novih modela mobitela, kojima bi umjesto negdašnjih upaljača pratili ritmiku njene topline dok je pjevala gracilni glazbeni film noir vrhunskim interpretacijama













