
X je pornografsku ekstazu i užasavajuće nasilje doveo do ekstatičnog vrhunca: Je li starost najodvratnije čudovište?

Film
S obzirom na to da je stari par monstruozno portretiran, implicirajući pitanje je li starost najodvratnije čudovište, netko bi mogao optužiti Westa za gerantofobiju i stereotipizaciju starih ljudi tipičnu za
Uz to što je staromodni horor,
„Htio sam snimiti film o stvaranju filmova jer osjećam da nedostaje kulturnog poštovanja prema kinu, možda zato što smo cijelo vrijeme toliko bombardirani pokretnim slikama“, rekao je West za AV Club, komentirajući svoje ljubavno pismo kinematografiji.
Puno puta viđeno, ali...
Priča se možda doima kao već puno puta viđena, budući da se oslanja na već ustaljene konvencije radnje i klišeje, ali West ih koristi kako bi potkopao naša očekivanja i ponudio posebno iskustvo. Izuzev Lorraine (Jenna Ortega), isprva skeptične, naizgled povučene i nevine djevojke redatelja i snimatelja, RJ-a (Owena Cambella), ekipa se ne upušta silom prilika u snimanje pornića, nego iz čisto ambicioznih razloga da bi se proslavili i zaradili s drukčijim, umjetnički vrjednijim filmom za odrasle. Time je film lišen nepotrebnog moraliziranja i potencijalno dosadnog radikalnofeminističkog reduciranja pornografskih aktera na žrtve patrijarhata, a ostavio je prostor lakoj zabavi te kontrastiranju starosti i mladosti putem priče i asocijativne montaže.
Naoružani kamerom, opremom za snimanje zvuka i snažnim libidom, dobro raspoložena ekipa odlazi na putovanje kombijem kroz, gle slučajnosti, ruralni Teksas gdje su iznajmili lokaciju za snimanje na zabačenoj farmi spomenutog starog para. Svima koji su upoznati sa žanrom, jasno je da takvo putovanje ne može dobro završiti. I da je jedino je pitanje tko će preživjeti, ako itko. Svjestan toga, West je likove namjerno stereotipizirano okarakterizirao kako bi gledatelja uljuljkao u iluziju sigurnosti mišljenja da zna kakvu će tko imati sudbinu i što će se dogoditi, samo kako bi iznenadio neočekivanim obratima.
Par starih farmera je fizički ružan, odbojan i na prvu neugodno uznemirujući, pa uz izvanprizorne jezive zvukove i ranije narativne signale film prilično jasno sugerira da su vjerojatno negativci. Automatski padaju asocijacije na filmove poput
Maxine Minx (Mia Goth) je mlada nada rastuće pornografske industrije, ovisna o lajnama kokaina i u vezi s oportunističkim producentom Wayneom. Neobično podsjećajući na jeftiniju varijantu Matthewa McConaugheyja, Martin Henderson je utjelovio lika koji je poput trgovca ili menadžera porno ekipe. Druga pornografska glumica je Bobby-Lynne (Brittany Snow), plavuša koja po definiciji žanra ima malo šanse za preživaljavanje, a Jackson Hole (Scott Mescudi), naravno crnac obdaren dugom cijevi i bivši vojnik koji je služio u Južnom Vijetnamu, glavni je glumac pornića. Tu su još i navedeni snimatelj i njegova na prvi pogled sramežljiva, religiozna čistunka.
Horor sa stilom
Tko će preživjeti? Nije bitno, možda ćete odmah pogoditi, možda ne, ali je sigurno da će vam
West je užas gradio vrlo strpljivo, nigdje se ne žureći, tako da film izgara vrlo polako. A jednom kada eskaliraju nasilje i krvoproliće, nakon što je seksualnom ekstazom zaprljan i posljednji trag prividne nevinosti, ubojstva nisu tek nenadahnuto odrađena i predvidljiva. Svako od njih minijatura je za sebe, promišljeno konstruirana, zabavna i ni u jednom trenutku dosadna. Kao metafilm prožet referencama i blagom samosvjesnom ironijom,


















